در حسرت آغوشت(مادر)

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

قـلمم راست بـــایـست!

واژه هـا ...گوش بـه فــــرمـان قلـم!

همگی نــظم بگیرید، مـودب بــــاشید!

صــاحب شعر عــزیــزی است بــه نــــــام «مـــادر»

امشب از شعر پـرم،کـو قلـم و دفتر من؟!

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نـگو...

تــک و تــنهـا و غـریبــم! تــــو کجــــایی مــــــادر...؟!

آنقَدَر حسرت دیدار تــو دارم که نـگو...

بسکه دلتنگ تــو ام ،از سر شب تا حالا...

آنقَدَر بـوسه به تصویر تـــو دادم که نـگو...

جــــانِ من حــرف بـــزن! امـــر بـــفرمـــا مــــــــادر..

آنقَدَر گوش بـه فـرمان تو هستم که نـگو...

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست

آنقَدَر بی تــو در این شهر غریبم کـه نگو...

مـــــــــــادر ای یـــــــــــاد تــــــــو آرامش مــن...!

امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!

جـــانِ من زود بـــیا... بغـــلم کن مــــادر...!

آنقَدَر حسرت آغــوش تـو دارم که نـگو...

مــــــادرم...مــــــادر خــوبـــم... بـــه خـدا دلتنگم!

رو به رویم بِنِشینی کافیست، همه دنیا به کنار...

گرچه از دور ولی،دست تو را میبوسم

نــه شـعار است ،نــه حــرف!

آنقَدر خـاک کف پـای تـو هستم کـه نـگو ...مــــــادر 

 



نظرات شما عزیزان:

رهگذر
ساعت1:12---31 تير 1394
چقدر لحظه های بی تو بودن سخت میگذرد …
چقدر فاصله و دوری زجرآوره …
دوست داشتم اینجا بودی …
کنارم ، نزدیک من …
هوای دلمی …
حداقل میدونستم زیر آسمون شهرمی …
هوای من هوای تو هم هست …
اینجوری احساس نزدیکی بیشتری میکردم …
شاید اونجوری این دل بهونه گیر …
کمتر بی قراری میکرد …
دلم لک میزنه برات ، برای مهربونیات …
کاش فاصله ها وجود نداشتن …
کاش نبودنت حس نمیشد …


رهگذر
ساعت1:12---31 تير 1394

پاسخ:ممنون


:
ساعت17:57---30 خرداد 1394

پاسخ:ممنون از حضورتون


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:35---27 خرداد 1394
امشب تمام گذشته ام را ورق زدم …

پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ،

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است…


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:32---27 خرداد 1394
نم کشیده ام بر دیوار اتاق…

بس که لحظه های دور بودنت را ،

قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت23:54---17 خرداد 1394
واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم،قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

وچشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

وکـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….


دختربد
ساعت12:56---10 خرداد 1394
عالی بود اجی موفق باشی
پاسخ:مرسی گلم


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:33---1 خرداد 1394
بی وفا !!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد . . .


دختربد
ساعت15:38---24 ارديبهشت 1394
رفاقت مثلـــِ

سیبیلــِ

بــهـ بعضیا نمیـــــــــــــــــاد ..... !!!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:41---24 ارديبهشت 1394
تنها که باشیــ …

خوردن قطرات باران به شیشهـ …

بی قرارت می کند…

بارش آرام برفــ …

بی قرارت می کند…

برگ ریزانــ …

بی قرارت می کند…

وزش نسیم بهاریــ …

بی قرارت می کند…

تنها که باشیــ …

تمام هواهای دو نفرهـ …

بی قرارت می کند…


mar♥jan
ساعت12:03---23 ارديبهشت 1394
مــَـن بـی تــو
شعـــر خــواهــم نــوشتـــ؛
تـــو بــی مـَـن
چــِـه خــواهــی کــــرد؟
اصـــلا”
یــــادت هَستـــ
کــِــه نیستــَـمــ …؟


دختربد
ساعت16:52---19 ارديبهشت 1394


دلـ♥ـم خـیـلــی بــیــشــتــر از حـجـمــش پـــُر اســت ؛





پــُـر از جــایِ خــالـیِ ♥تـــو♥





پــُـر از دلـ♥ـتــنـگی بـرای نگــاهِ تـــو





پــُـر از خــاطـراتِ قــدم زدن





در کـوچــه پــس کــوچـه هـــای شــهـر بـا تــ♥ـــو





پــُـر از حــس پــرواز





پــُـر از تــــــــ♥ـــــــــو ♥



صدف
ساعت14:02---18 ارديبهشت 1394
يك شاخه گل به زنده اي دادن به هيچ روي قابل مقايسه با نثار كردن تاج گلي بر گور يك مرده نيست.((فونتون اورسلر))

نازنین
ساعت18:34---16 ارديبهشت 1394
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت ...ببخش مرا مادر

░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:11---16 ارديبهشت 1394

گُفتـــ بُـــرو بِمیـــر،رَفتَــ ـم...

حآلـآ دآره دَربـ ـہ دَر دُنبـ ــآل
سَنگِـ ـِ قَبــ ــرَم میـ ــگَـ ـرده

[هــ ــہ]


صدف
ساعت16:22---12 ارديبهشت 1394
خداوند برای هرکس همون قدر وجود داره که او به خداوند ایمان داره...این ....

یک رابطه ی دوطرفه ست..

(روی ماه خداوند را ببوس -مصطفی مستور)


صدف
ساعت16:22---12 ارديبهشت 1394
ماهـی ِ سرخ َم

فقــط

حوض ِ آبی ِ نگاه ِ

تـــو

سیراب َش

می کنـــد! ..


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:23---11 ارديبهشت 1394
خــــــــــدایا دریاب این بنده ات را…


بنده ای کہ تو خنده هاش گفت: خـــــــــــــــدایا شـــــــــــکرت !!


و تو گریه هاش گفت: خــــــــدا بــــــــــزرگه !!


و وقتی ادمات دلشو شکستن گفت: مــــــــــنم خدایی دارم.


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:23---11 ارديبهشت 1394
برنگرد



که بر نمی گردی تو هیچوقت



نمی خواهمم داشته باشمت نترس فقط بیا



در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت



دلم برای راه رفتنت تنگ شده است.....


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:22---11 ارديبهشت 1394
شاید گوشم بدهکار نباشد اما . . .


تا دلت بخواهد قلبم ورشکسته است !


دختربد
ساعت15:03---9 ارديبهشت 1394
پشت سرم حرف بود



حدیث شد



میترسم آیه شود



سوره اش کنند به جعل



بعد تفسیرم کنند این جماعت نـا اهـل



اراگل
ساعت1:07---9 ارديبهشت 1394
ﻟﻌﻨـــــــــــــــــﺘﯽ !!

ﺑﺒﺨـــــــــــــــــــــــ


اراگل
ساعت1:06---9 ارديبهشت 1394
اجی پست جدید نمیزاری؟
پاسخ:عزیزم ممنون از حضورت -چشم


اراگل
ساعت1:05---9 ارديبهشت 1394
هــمــیـن کـه در خــاطــرم فـکـر مـیـکـنــم

گــاهی بــیـاد مـنـی ...

بـرای هــفـت پـشتــم کـافـیــست

اگــر نــه

مــا را چــه بــه آرزوهـــای بـــزرگ...


اراگل
ساعت1:05---9 ارديبهشت 1394
خیالت تخت....!!!!
که اگر روزی از کنارم تصادفا رد شدی...!!!!
سعی میکنم انقدر غریبه به نظر برسم...!!!!
که هوس کنی...!!!!
دوباره عاشقم شوی...!!!!


دختربد
ساعت15:00---8 ارديبهشت 1394
به بعضیا باید گفت:

قبول شما باکلاسی...

لباسای مارک دار میپوشی...

اما اینو بدون گاوَم پوستش چرم خالصه


صدف
ساعت19:51---7 ارديبهشت 1394
ز دلتنگی چیزی شنیده ای ..؟؟؟

مثل این است که دستت را با کاغذ بریده باشی ..

زخمی نمیزند

خونی نمیریزد

ولــــــــی میسوزاند …

عجـــــــــیب میسوزاند


صدف
ساعت19:48---7 ارديبهشت 1394
انسان‌ها عاشق شمردن مشکلاتشان هستند
اما لذت‌هایشان را نمی‌شمارند
اگر آنها را هم می‌شمردند
می‌فهمیدند که به اندازه کافی از زندگی لذت برده‌اند …

"فئودور داستایوفسکی"


غریبه
ساعت1:40---7 ارديبهشت 1394
بوی بهشت می دهد دست دعای مادرم

سجده پس از خدا برم بر کف پای مادرم

اتش پاک عشق را دامن شوق می زند

در دل خام-سوز من حمد و نثای مادرم


غریبه
ساعت1:32---7 ارديبهشت 1394

پاسخ:مرسی گلم


یاقوت
ساعت23:35---6 ارديبهشت 1394
عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن

و از بین همه آدم دلتنگ یک نفر شدن


مهرزاد
ساعت22:07---6 ارديبهشت 1394
با خيال ديگري ميرفت

و

من ساده چه عاشقانه

كاسه اي آب

پشت سرش

خالي مي كردم...


░m░i░l░a░d░7░
ساعت15:40---6 ارديبهشت 1394
بــه بــعضیا بــاس گــفت :

اونــــی کـــه تـــویی عِشـــقِــش

مــا بــــهش میـــگیم کِــــــشمـِـــــــش


مامی آتریسا جون
ساعت15:27---6 ارديبهشت 1394
سلام عزیز دلم
ایشالله که خوب خوب باشی خانومم
خیلی خوشحالم که دوستای گلی مثل شما دارم، معذرت که این چند وقت نیمدم، اصلا وقت نمیشد بیام نت، ممنونم که به یادمون بودین
پاسخ:سلام گلم،مرسی همچنین-خواهش میکنم سلامت باشین


amorous
ساعت20:20---4 ارديبهشت 1394
ثانیه ها با گذشتن خود ،
تنها یک چیز را به من می فهمانند
آن هم
طولانی شدن غم ندیدنت ...


مهرزاد
ساعت17:24---4 ارديبهشت 1394
دستت را روی قلبم نگه دار

میسوزی …

حسرت خیلی چیزها به دلم مانده


مهران
ساعت13:40---4 ارديبهشت 1394
كاش چشم تو بودم

و از نگاهت

دنيا را مي ديدم

كاش نقش لبانت بودم

تا به دستان مادرم

بوسه مي زدم

اي كاش

قوت دستانت مال من بود

تا ستاره ها را مي چيدم

و در شب تاريك و تارم مي گذاشتم

اي كاش پاي تو بودم

تا شنهاي ساحل را حس مي كردم

اي كاش مثل تو بودم

عاشقي مثل خودم داشتم

و اي كاش...
پاسخ:متن زیبایس-مرسی داداشی


مهران
ساعت13:29---4 ارديبهشت 1394
در ایـن دیــار کـه همـه یـاران با خنجر نامردی تیشه به ریشه ام زده اند ،

تنها نگاه خمار توست که گویای تمام زندگی من است ،

تمـــــام زنـدگـیــم در یـــک نـگـاهــت خــلاصـه می شـود ،

زندگیم را از من مگیر در کوچه سار خوشبختی گم می شوم ،

اگــر دســــــتت را بـــر چشمــــان پـر از بــــارانـــم بـکـشی ...


مهران
ساعت13:25---4 ارديبهشت 1394
کنار آشیانه تو آشیانه می کنم

فضای سبز آشیانه را پر از ترانه می کنم

يکی می پرسد برای چه تو زنده ای ؟؟؟

و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

سلام آبجي گلم - اميدوارم لبت هميشه خندون باشه
پاسخ:سلام مرسی داداش-همچنین سلامت باشین


مهران
ساعت13:16---4 ارديبهشت 1394
دلم تنگ است . . . دلم براي كسي تنگ است كه زيبايي روح را مي ستايد
مهرباني را دوست دارد گذشت را مي فهمد سادگي را زيور مي داند وفا را گوهر
دلم براي كسي تنگ است كه چشمان خيس از اشك را مي بوسد و با سر انگشت مهربانش آبي آسمان را نشان مي دهد كسي كه به خاطرم آفتابي مي شود . . .


مهران
ساعت13:11---4 ارديبهشت 1394
بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم

تو غمار زندگیمون تو نباشی من می بازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام

بی خیال غربت و غم چشم به راهت رو به فردام

مثل آسمون که تنها امیدش چندتا ستاره است

دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوباره است

هر سر انگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش

هر نگاه عاشق تو غزل آبی خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم با خیال روی ماهت


مهران
ساعت13:07---4 ارديبهشت 1394
چشمانم منتظرست

برگرد

رو آوردنم به تو

از روي نيازست

نياز مهر

از كاروان سفر عشق

پرسيدم

كجاست راه نورد مهر من

اشاره اي شد به خورشيد

جاي قدمت

گلهاي سرخ عشق روييده

گلهاي سرخ را

تا آسمان چشمت چيدم

اما تو را در نيافتم

انتظار ديدنت

مرا ديوانه كرده

در كنج دلم

غم لانه كرده

ضربان قلبم

از حركت ايستاد

منتظر ماند

تا صداي نفست را بشنود

تا تو را پيدا كند

اما هر چه مي گردم

گمشده ام را نمي يابم

برگرد

برگرد تا هرچه دارم برايت رو كنم

برگرد تا . . .


Ar@sh
ساعت12:54---4 ارديبهشت 1394
یکی از چیزایی که آدمو خیلی داغون میکنه اینه که
یه پسر با دماغ عملی و ابرو برداشته و سه تیغه بیاد بگه :
خیلی چاکرم داداش
آخه این چه حرفیه میزنی ؟
تو باید بگی : میســـی عــسیسم



Ar@sh
ساعت12:53---4 ارديبهشت 1394


یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت
امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !
فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :
نخورید ؛ مایع ظرفشویی
نخورید ؛ سمِ گلدون
نخورید ؛ جرمگیر توالت
زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟
گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله
اونیکه نوشته مرگ موش ، توش گزه
اونیکه نوشته صابون ، توش شکلات!
رفیق بى کلک مادر ؟؟



atefeh
ساعت11:24---4 ارديبهشت 1394
میــدونــی مثـــــــــــه چی مــیمــونــی ؟

آنـــچـــــه گــــــذشـــــــت یــــــــــــــک ســــریـــال

تــکــــــراری شـــــدی بــــــــرام نــمــیــخــــوام ببینــمــــــــــت


atefeh
ساعت11:24---4 ارديبهشت 1394
بـــــــــــعـــــﻀــــــــــ

atefeh
ساعت11:23---4 ارديبهشت 1394
⇙ ســــــــــــــــــــلامــــــ ــتــــــیِــــــــه

خــــــــــــــــــــاطـــــ ـــــــــــــــــــــــرش

کــــه هــــمـــــه چــــیــــمـــــــــو دادم

بــــــــــخـــــــــــــــــا طـــــــــــــــــــــرش


atefeh
ساعت11:23---4 ارديبهشت 1394
زیبــــاتریـלּ ωـتایش

نثــــار ڪـωـــے ڪــــہ

ڪـــاـωـتے هایم را میـבانـב

وبــازهـَـــم בوωـتـَــم בارב


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت11:07---4 ارديبهشت 1394
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد
اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!


یاقوت
ساعت1:13---4 ارديبهشت 1394
دست سرنوشت را …


بـایـــــــد قطــــــــع ڪـــــــرد …


او دزد ” آرزوهـــــــای ” مـن اســــــت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 21:35 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .