زندگی زیباست

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

در دورتـــرینِ یـــک فــــاصله ام

من امــیــدم را از نیلوفــران گــرفته ام

تــــــا بـگذرم از مــــرداب

وبـــگویــم زنــــدگی زیبــــــــاست ...



نظرات شما عزیزان:

ساعت1:18---31 تير 1394
گـاهـى …
دلـت”بـه راه” نیسـت !!
ولـى سـر بـه راهـى …
خـودت را میـزنـى بـه “آن راه” و میـروى …
و همـه ،
چـه خـوش بـاورانـه
فکـر میکننـد … کـه تــــو … “روبـراهـى”….!


ساعت1:17---31 تير 1394

کَـــــر شدم !!!
چقدر نوشته های اینجا بلند گریه می کنند !
انگار تقصیر هم ندارند … !
انگار زیاد منتظر ماندند ،
و شاید حدیث بی قراریست و یا …
عاشقانه هایی که نوشتن ندارد…
و من …
هنوز رویا می بافم …


ساعت1:17---31 تير 1394
برای نبودن که . . .
همیشه لازم نیستــــــــــ راه دوری رفته باشی
میتوانی همین جا
پشت تمـــــــــام ِ بغضهایت ،
گم شده باشی
این روزها خوبم ، کار میکنم ، شعر میخوانم قصه می نویسم
و گـــــــــــاهی دلم که برایتــــــــــــ . . . تنگ میشود
تمام خیابانها را ،
با یادتـــــــــــ . . . پیاده میروم .


sara
ساعت1:16---31 تير 1394
من اگر عاشقانه می نویسم…
نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …


رهگذر
ساعت1:14---31 تير 1394
گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ،
میتوان بغض کرد ،
میتوان بارید
گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ،
میتوان آسمان داشت ،
میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد . .


رهگذر
ساعت1:13---31 تير 1394
چ فرقی میکنـد . . .

در سیـرک یـا خـانه . . .

خنده ات ک تلـخ باشد . . .

دلت ک خون باشد. . .

تـو هم دلقکـی . . .


رهگذر
ساعت1:13---31 تير 1394
آه خدایا …
عجب دورانی بود
کودکی …
التیام زخمهایش
بوسه های گرم و صادقانه بود
و اکنون …
گذشت زمان
التیامی بر زخمها نیست
یادمان می دهد
چگونه با درد زندگی کنیم


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:34---27 خرداد 1394
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:32---27 خرداد 1394
معجزه‌ها با باد رفته‌اند …

و چشمانی که چشم مرا گرفت …

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند …

و پشت پنجره چقدر نیامد …

آنکه قرار بود …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:34---1 خرداد 1394
انســان بــودن یعنــی این کــه…

وقتـــی بــا کســی مشتــاقــانه کوهــی را بالا رفتـــی

امـــا…رو قلــه حــس کــردی ازش بــی نـــیاز شــدی

یــادت نــره کــه اون پاییـــن چقـــدر بهـــش نیـــاز داشتـــی


هانیه
ساعت17:47---26 ارديبهشت 1394
•●❥❥®زندگـــــــــــے
•●❥❥®معنـے پیچیده اے نـــدارد
•●❥❥®همین که حالـــت خـــوب باشـد
•●❥❥®این خودش تمــــــام زندگےست


دختربد
ساعت15:41---24 ارديبهشت 1394
بعــــــضیا رو هـم بغــــــل ع字ــــن بـــــذاری

مگـــــــــ ــس כو כل میشـــــہ


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:46---24 ارديبهشت 1394
آهنگ وبت معرکست
پاسخ:ممنون


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:41---24 ارديبهشت 1394
هیــ دنیا…

نچرخـــ …

سرگیجهـ گرفتمــــ …

بسـ کهـ همهـ دورم زدند…


mar♥jan
ساعت12:04---23 ارديبهشت 1394
مشکل اونجاست که میتونی متنفر بشی،ولی نمیتونی متنفر ” بمونی ”


دختربد
ساعت16:53---19 ارديبهشت 1394
گاهی وســـــــــط یک فــــــــــکر…


گاهی وسط خــــــــــیابان!!!


ســـــــــــردت میکنند؛ داغـــــــــت میکنند خاطـــــــــرات تمـــــــــام نمیشوند…


تمامـــــــــت میکنند



ولی با یک لبخند خودت را از فکرش بیرون میاری!!!!



بخند بابا دنیا دو روزه


صدف
ساعت16:23---12 ارديبهشت 1394
مترسک را دار زدن ب جرم دوستی با پرنده؛
که مبادا تاراج مزرعه ای را ب بوسه ای فروخته باشد،
راست میگفت سهراب:"اینجا قحطی عاطفه است"! ♡★


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:25---11 ارديبهشت 1394
تکیه گاه کلمه بزرگیست :


پر از عشق ، پر ار آرامش ، پر از گرمای نفسهایت ، پر از دلتنگی های من ، پر از بی تابی های تو ، پر از من ، پر از تو …. اما در

دو کلمه خلاصه می شود :


“شانه های تو “
پاسخ: گلم ممنون از کامنتای زیبات ❤


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:24---11 ارديبهشت 1394
دیدن عكست تمام سهم من است



از " تـــو "


ان را هم جیره بندی كرده ام


تا مبادا


توقعش زیاد شود


دِل اســت دیـــگر ...


ممكن است فردا خودت را از من بخواهد ....


دختربد
ساعت15:02---8 ارديبهشت 1394
آدماے شهر من ᓆـبر من رو کندن
من تو این جهنҐ همـہ رویاهامو کشتҐ
همین دستشو ول کردیҐ دنیا ما رو گҐ کرد
کمـہ اون برادر کـہ توے جنگ من برہ
کمـہ اون برادر کـہ بوے معرفت بدہ
بـہ خدا ᓆـسҐ نخواستҐ هیچ زمانے خҐ بشҐ
اسیر غҐ بشҐ درگیر ماتҐ بشҐ


صدف
ساعت19:52---7 ارديبهشت 1394
رَفـــــت و گــُــفــــت : خــُـــدا نــگــهـــدارت .
گـُــفــتــــم بـــــــرو ، ولــــــے
اَگــَـــر سـَــــرِ راهــَـــت خــُـــدا را دیـــد ــــے
بـِـگـــو : دل شـــکــســــتــــه
نـــگـــهــــدار نـَــمـــے خــــواهـــــد ...!!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت15:41---6 ارديبهشت 1394
به بعضی ها باید گفت :

فکر میکردم چیـــــــــزی هستی ؛

مممنون که ثابت کردی هیچ گـــــهـــی نیستی !


صدف
ساعت20:47---2 ارديبهشت 1394
حرفهای خود را
بیهوده تلف کسانی نکنید
که سزاوار سکوتتان هستند.
گاهی قدرتمندترین حرفی که
می توانید بزنید این است که
اصلاً چیزی نگویید


مهرزاد
ساعت23:21---1 ارديبهشت 1394
گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر

نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند
==========================
سلام
پاسخ:سلام،ممنون از حضورتون


beautifulkitty
ساعت13:55---1 ارديبهشت 1394
♡من یک دخترم♡

باتمام احساساته دخترانه؛؛

زیبایی را دوست دارم

شیطنت را دوست دارم

باتو زیر باران دویدن ورقصیدن را دوست دارم

نوازش را دوست دارم و…

اما….

خدایم را..ایمانم را..غرور و آبرویم را…

خیییلی بیشتراز اینها دوست دارم..


غریبه
ساعت21:40---31 فروردين 1394
زندگی تمامش خطای دید است
من تو را می بینم تو مرا نمی بینی
تو مرا می بینی من تو را نمی بینم
یک خطای ساده بی انتها---
سید علی صالحی


غریبه
ساعت21:35---31 فروردين 1394
نگرش درست نیمی از موفقیت است : یکی میگفت شب فرا رسیده است در حالیکه دیگری میگفت صبح در راه است !

░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:11---30 فروردين 1394
ﻫــَـــﻤﻪ ﻣﯿﮕــَــﻦ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ
ﻣـَــﻦ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷـــَــﻢ ﺟـَ ــﻮﺍﺏ ﺳـَــﻼﻣــِــﺘـــَ ــﻢﻧـِــﻤﯿﺪﻡ


Ar@sh
ساعت15:16---30 فروردين 1394
ديشب اينترنتم قطع شد تا رفتم تو حال بابام با چوب افتاد به جونمو هي داد ميزد دزد دزد.....
يهو مادرم داد زد نزن نزن پسرمونه....
بابام تو چشاش اشک جمع شد گفت تويي پسرم؟
چقد بزرگ شدي



Ar@sh
ساعت15:15---30 فروردين 1394
دیشب دختر عموم اس ام اس داده :
ارش وقتی با لپ تاپ میام اینترنت سرعتش بالاست
ولی وقتی با گوشی میام سرعتش پایینه
بهش گفتم : الان با چی هستی؟
میگه : با تاپ و شلوارک صورتی



Ar@sh
ساعت15:13---30 فروردين 1394


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺩﻭﺳﺘﻤﻮ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺩﯾﺪﻡ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺧﺒﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﻦ 3 4 ﺭﻭﺯﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﻔﺮ!
چطوری خوبی؟


پاسخ:مرسی


غریبه
ساعت0:37---30 فروردين 1394
زندگی بوم سفیدیست…
من و تو نقاش‌های این صفحه‌ایم،
زندگی را می‌توان زیبا نگاشت…
زندگی را می‌توان رنگی کشید…
اندکی رنگ محبت،
بیشتر رنگ عشق،
سایه روشن‌هایی هم رنگ صفا!
…گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ
هــفــت رنگش می شود هفتــــاد رنگ


غریبه
ساعت0:37---30 فروردين 1394

پاسخ:مرسی گلم


reza
ساعت23:56---29 فروردين 1394
اسمش آدم است
اما تو باور نکن
گاهی کاری می کند که از پس هیچ گرگی بر نمی‌آید . . .


reza
ساعت23:55---29 فروردين 1394
بعضی حرفارو نه میشه به کسی گفت . .
نه ازش چیزی حتی تـوو فضایِ مجازی نوشت . .
فقط باید توو خلوت به خــــــــدا بگی . .
چون بعدا هــــچوقت به روت نمیاره .


مهرزاد
ساعت21:41---29 فروردين 1394
ای کاش گفته بودی....

ای کاش گفته بودی که عاشقِ دیگری شده ای

من خودم عاشق بودم

.

.

درکت میکردم...


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت15:10---29 فروردين 1394
زندگی درست مثل نقاشی کردن است؛
خطوط را با امید بکشید
اشتباهات را با آرامش پاک کنید
قلم مو را در صبر غوطه ور کنید
و با عشق رنگ بزنید


یاقوت
ساعت23:48---28 فروردين 1394
مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم

از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف

که دوستت دارم


atefeh
ساعت15:45---28 فروردين 1394
بـعـضـے گـنـاه هـا،

آنـقــבر سـنـگـیـن اسـت

کـه عـذابـش

از هـمـان مـوقـع کـه مـرتـکـب شــבے نـازل مـے شـوב

مـثـل

בل بـسـتـن . . !


atefeh
ساعت15:45---28 فروردين 1394
בُختـــــــــــــــ♥ـــــــــ

atefeh
ساعت15:45---28 فروردين 1394
بَـــــعضـــــــے آدمــــــــــــــــــا…

پشیـــــــــمونــــــــم میڪـــنـــن…

ازایــــنڪـــــــــہ یـہ زمانـــــــے…

در حقِشـــــــــون بَـــــدی نڪــــردم…


atefeh
ساعت15:44---28 فروردين 1394
وقــتـــــــی یــــہ כوست مجــــازے بهــت ارامـــــش میـכه

بــــــــــدوטּ واقـــعـــــــــی شــــــכه


یاقووت
ساعت1:15---28 فروردين 1394
در خاطری که ” تویـــی ” دیگران فراموشند ،

بگذار در گوشت بگویم

” میـــخواهــمــــــــت ”

…این خلاصه ی ،تمام حرفای عاشقــــانه دنـــیاست …!!!



مهران
ساعت20:14---27 فروردين 1394
در زندگی منتظر معجزه نباش ، خودت معجزه ی زندگیت باش . . .
پاسخ:زیباست


مهران
ساعت20:08---27 فروردين 1394
تغییر دهندگان اثر گذار در جهان کسانی هستند که بر خلاف جریان شنا می‌کنند
(والترنیس)


مهران
ساعت20:07---27 فروردين 1394
زندگانی یافتن روزنه در تاریکی است زندگانی گاهی آری به همین باریکی در همین نزدیکی است

مهران
ساعت20:04---27 فروردين 1394
خدا مرحم تمام دردهاست.هر چه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد
خدا برای پر کردن ان بیشتر در وجودت جای میگیرد


مهران
ساعت20:01---27 فروردين 1394
شما رهبر ارکستر سمفونیک افكار و احساسات خويشيد. نبايد گامهاي خود را با صداي طبل و شيپور ديگران هماهنگ كنيد. گوش به نواي درون خود بسپاريد. نواهايي كه از درونتان بر ميخيزد را هدايت كنيد. الهی قمشه ای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:زندگی زیباست, ] [ 1:59 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .