مَــــرهــم درد نمیخواهــم

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

هـر که را دیدم،دیدارش سـوز دردی بود مرا

 

هـر چـه شنـیدم،نـیـزه ی غـمــی بــود مــرا

 

و هـــــــــر جا رفتم !!!

 

جــهـنــم ســوزانــی بــود مـــرا

 

بـا هــر که نشستم دشمن جــانـم شد

 

و ایـــنـک آرزو دارم بـگریـــزم

 

و تـــنـهـــا شــــوم

 

دیــگــر مَــــرهــم درد نمیخواهــم

 

مــی گـــریـــزم ...

 

می گـریـزم از دردی که بــردردی  می افــزایـــد

 

بــــــا آنــکــه مـیـســوزم ...

 

ولــی آب از دسـت ایــن مــردم نمی خــواهـــم

 

زنــدگــی کــه خـواری ست ،مـردن رهـایی ست 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت13:39---26 خرداد 1394
⇧ از خـدا ڪـه پِـنهــون نیـست ⇧

⇦ از شُـــمـا چــه پِنهــــون ⇨↯

✔ اونیـڪـه مـن بُـزرگِـش ڪـردم ✔

✖ بَــد جـوری ڪـوچیـڪـم ڪـرد ...


kati
ساعت14:03---30 دی 1393
خواب کیلو چند؟
وقتی تو کنارم هستی!
و
خواب کیلو چند؟
وقتی تو کنارم نیستی . . .


نازنین
ساعت0:51---25 دی 1393


✞ ﺳﻴــــــــــــــﮕﺎﺭے ﻛﻪ ﺩﺳﺘﻤـﮧ ↬ ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺩﺭﺩﻣــﮧ...✞

✞ ﻓﻨــــــــدﻛے ﻛﻪ ﺟﻴﺒﻤـﮧ ↬ ﺩﻳﮕـﮧ ﻫﻤـﮧ ﭼﻴﺰﻣـﮧ...✞

✞ ﺩﻭﺩشــــــــ ﺣﺮﻓﻤـﮧ ↬ ﺳﺮﻓﻪ ﻫﺎﺵ ﺍﺷﻜﻤـﮧ...✞

✞ ﺍﻳــטּ ﻣﻨــﻢ ﻛﻪ ﻣﻴﺴـــﻮﺯﻡ ↬ هــــــــه ﺳﻴـــــــﮕﺎﺭ ﺩﻳﮕـﮧ ﺑﺴﻤـﮧ...✞


غریبه ی آشنا
ساعت23:58---29 آذر 1393
آدم ها می آیند
و این آمدن باید رخ بدهد
تا تو بدانی
آمدن را همه بلدند
این ماندن است
که هنر می خواهد ...
پاسخ:راه های آینده ابتدا در اندیشه خردمندان رسم می گردد سپس مردم با کوششی بسیار آن راه ها را خواهند ساخت.


mar♥ jan
ساعت11:15---23 آذر 1393
سکو تم را به هق هق هدیه کردم


تمام زندگی را گریه کردم






نیستی در فراق چشم هایت


به هر ناکس رسیدم درد دل کردم
پاسخ:باد می وزد … میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی تصمیم با تو است . . .


تانیا
ساعت16:49---21 آذر 1393
شبها آمدند و روزها سپری شدند و تو
همان خــــــــــوب دیروزی
..................
پاسخ:کسی که بر جایگاه خویش منم زد بخت از وی روی بر خواهد تافت .


bahar
ساعت7:55---20 آذر 1393
همیشه خواهری از یک مادر بودن نیست… گاهی از رفاقت خواهرانی متولد میشوند که هیج مادری قادر به تولد آنها نیست!!!
پاسخ:دستم بوی گل می داد، مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند اما هیچ کس فکر نکرد شاید من شاخه گلی کاشته باشم.


bahar
ساعت7:54---20 آذر 1393
محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست



bahar
ساعت7:54---20 آذر 1393
من از عشق گفتم



تو مدل ماشینم را پرسیدی



من از محبت گفتم



تو محل زندگیم را پرسیدی



من از دوست داشتن گفتم



تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی



من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو



تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .





bahar
ساعت7:53---20 آذر 1393
مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .


پاسخ:رسالت یک انسان برای رسیدن به آزادی در صف ایستادن نیست بلکه بر هم زدن صف است.


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت23:39---18 آذر 1393
سرم را روے شــــــــانـﮧ ات بگذار
تـــــــــا همـﮧ بـداننـد
همـﮧ چیز زیـر سر مَـטּ است نظرم اومداونی که واسط نوشتم


تانیا
ساعت18:50---18 آذر 1393
تنهایی یعنی :

باران باشد ، یادش باشد ، خاطراتش باشد ، اما خودش …
پاسخ:به لب­هایت خوار و خفیف کردن نیاموز که برای بوسیدن آفریده شده­اند


کتایون
ساعت16:27---16 آذر 1393
هرستاره نشان از غم دلتنگی توست.
اسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام!!!


کتایون
ساعت16:26---16 آذر 1393
@یه روزی دیووونت بودم اما الان....@

❤❤ دیگه همه نقطه ضعفم را فهمیده اند..
از من که چیزی را می خواهند جان تو را قسم میخورند..❤❤
پاسخ:دنيا يكسره صحنه بازي است و همه بازيگران آن به نوبت مي آيند و مي روند و نقش خود را به ديگري مي سپارند


کتایون
ساعت16:26---16 آذر 1393
باید دنبال الفبایی دیگر بود
الفبایی که بتواند احساسات را نیز بیان کند
شاید فاصله ها نگذارند احساساتمان را با بوسه بیان کنیم..


shima
ساعت2:34---16 آذر 1393
گرفتن \"دستهــــایش\"آرزویم بود…



اما از بخت بدم\"مچـــش\" راگرفتم…



atefeh
ساعت17:52---15 آذر 1393
امـــان اَز ایــن بــویِ پــایــیــزی وَ آسِــمــانِ اَبــری ، کــه آدَم نَــه
خــودَش مــیــدانَــد دَردَش چــیــســت وَ نَــه هــیــچ کــَسِ دیــگـــر
، فـَـقَــط مــیــدانَـــد کــه هـَـر چــه هَــــــــوا سَــردتَـــر
مــیــشَــوَد ، دِلـَـش آغــــوشِ گَـــرم مـــیــخــواهَــد ...
پاسخ:-قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.


atefeh
ساعت17:51---15 آذر 1393
وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی …


atefeh
ساعت17:51---15 آذر 1393
❃نوشته یک پزشک:
دیروز کلینیک بودم پسری اومد اسم یه دخترو رو دستش خالکوبی کرده بود...
گفت:میخوام پاکش کنم.
پرسیدم:اسم کیه؟
گفت:اسم عشقم...میخوام پاکش کنم ی اسم دیگه بنویسم...
گفتم:مگه دوتاهم عشق میشه؟!
گفت:نه یدونس!
پرسیدم:چه عشقیه که بخاطرش درد خالکوبی تحمل کردی؟
گفت:عشقی که دیروز تو دفترخونه ازدواج با عشقش تازه فهمیدم اسمشو بهم دروغ گفته بود
پاسخ:قدرت شكست ناپذیر خدا هر مانعی را از سر راه بر می دارد


atefeh
ساعت17:50---15 آذر 1393
شرایط خوشگل شدن دخترا :

هیچ شرایطی لازم نیست هَمشون خوشگلن


atefeh
ساعت17:50---15 آذر 1393
خدایا
✘ ﺁﺭﺍﻣﺸـــﯽ ﻋﻄــﺎ ﻓﺮﻣــــﺎ ⇜
✘ ﮐـــــﻪ ﻧﺰﻧــــﻢ ﺩﻫــﻦِ یه سری از
✘ بنده هاتو ﺳﺮﻭﯾــــﺲ کنم :|√


atefeh
ساعت17:50---15 آذر 1393
⇜مَشْتے ⇝

☜گُنده تَر از زَمیــــــــن کِه نیســــتے...∅
☜هستے؟؟؟✓

☜زَمین با هَمِــــــه اوباهـَــــتِشّ...↺↻

⇩زیر پاے مَنه ⇩

✘پَسّ بِکـــــــِـشْ کـنِـــــار✘
پاسخ:خداوند بخشاینده است و انسان، دریافت كننده.


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:42---15 آذر 1393
چــه لحظه ی قشنگیـــه

که بـــعد از کلی صبــــر

" عِشقـــــِتــــــ " بشــه "

" هَمسَرِتـــــــــ "
پاسخ:-کسی که شهامت قبول خطر را نداشته باشد، در زندگی به مقصود نخواهد رسید.


shima
ساعت19:56---13 آذر 1393
زِندِگـــی خِیلــــی قَشَنــــــگِه ...

اَلـــبَتِه بَستِگـــــی دارِه چــِه قَـــــد خودِتـو بِه خَریـَــت

بَِزنــــــــــی!


termeh
ساعت15:31---13 آذر 1393
تویی که به توان رسوندمت...

خیلی راحت میبرمت زیر رادیکال...

گفتم در جریان باشی...

پاسخ: بسی زیبا


سینا
ساعت20:26---12 آذر 1393
آهـــــای غــــریــــبــــــــه...
مـــنـــــم آن آشــــنـــای دیـــــــروزت....
میدانی امروز چه روزیست؟
پــــنـــــجــــشــــنــــــ بــــه...
آنقدر مرام داری که کامی از سیگارت را به یاد باهم بودنمان دود کنی؟
جرعه ای از پیک مشروبت را با یادش بخیری ساده بنوشی؟
قبل نوشیدن مشروب، فاتحه ای بخوان برای دلم که مُرد،
فاتحه ای بخوان برای احساسی که کفن بر تن کرد و برای لب خندانی که بوی کافور گرفت...
فاتحه ای بخوان برای مــــنــــی که درگذشت!
پاسخ:دانش بیمناك ترین بلای جان آدمی است... رنج و بدبختی آن از طاعون و قحطی و جنگ بیشتر است.


سینا
ساعت20:25---12 آذر 1393
گاهی باید آرزوهایـــت را مثل قاصــدک
بگذاری کف دست و بسپاریشان به دســت بــاد
.
.
.
.
تا بــروند و
سهم دیـــگران شوند...
پاسخ:سراسر زمین از بالا به پایین، آكنده از اشك بشر است


atefeh
ساعت16:53---12 آذر 1393
عشقتـــ رآ پنهآטּ میڪنـے ڪـہ مرכآنگیتـــ פֿـכشـہ כـار نَشـوכ !

اَפֿـمـ میڪنـے ڪــــہ مهربآنیَتـــ رآ پنهـــــآטּ ڪنے !

مَـرآ " شُمــآ " פֿـَطآبـــ میڪُنے ڪِـہ هَوآیے نشَومـ !

اَمـآ نمــیـכانـے !

نمـیــכانے ڪـــہ چقَـכر ایــטּ هـآ بـہ تـو مـے آینـכ !

و مـَـטּ כیــوانـہ تـَر میشوَم


atefeh
ساعت16:53---12 آذر 1393
اگر
بین موندن و رفتن شک داری ،
"برو" به سلامت!!!
چون نباید کار به اینجا می رسید که تردید کنی


atefeh
ساعت16:52---12 آذر 1393
من دخترم...
هرچقدر مغرور باشم...
هرچقد محکم باشم...
هرچقد بی تفاوت باشم...
یه وقتایی... یه روزایی... یه جاهایی...
دلم میگیره...!!
آره دخترم...
اما باغرور خاص دخترانه ی خودم... اون لحظه نمیگم بغلم کن...
نمیگم بوسم کن...جیغ میزنم...داد میزنم...میگم برو...میگم تنهام بذار...
اما خیلی بی انصافی... که ندونی تو اون لحظه... دلم گم شدن توی آغوش مردونه تو رو میخواد...
و گریه کردن رو شونه هات...
این برام ته ته آرامشه...!!
پاسخ: شايد زندگي آن چيزي نباشد كه آرزويش را داشته ايم اما حالا كه ناخواسته به آن دعوت شده ايم بهتر است تا ميتوانيم برقصيم .


atefeh
ساعت16:52---12 آذر 1393
امـروز بـا هـمه دنـیا قـهرم!

امـا تـو صـدایم کـن بـرمیگردم....

سـادگی کـودکانه ام را مـی بـینی؟؟؟


atefeh
ساعت16:51---12 آذر 1393
گاهی ارزش واقعی یک لحظه را

تا زمانی که به یک خاطره تبدیل نشود نمی فهمیم


atefeh
ساعت16:51---12 آذر 1393
بهترین حس دنیاس وقتیکه عشقت بهت میگه
دلم واسه صدات تنگ شده
هرجوری شده باید الان باهات حرف بزنم وگرنه قهرم!
توام با هزار ترس ولرز انگار که داری بادوستت حرف میزنی
میری بهش زنگ میزنی و مجبوری جواب دوستت دارماشو با آره و نه بدی…


atefeh
ساعت16:50---12 آذر 1393
چقدر حس قشنگیه وقتی که از تموم دنیا خسته ای،از همه ی دنیا سیری یکی هست که بیاد دستتو بگیره و تو چشمات نگاه کنه و بگه مگه میذارم خانومم حرص بخوره هدیه زندگی من باید شاد باشه..
خدایا خواهش میکنم و ازت میخوام همه ی ادما شاد و خوشبخت باشن


atefeh
ساعت16:50---12 آذر 1393
چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی
پاسخ:حقیقت تركیبی است از گریه ها و خنده ها.


atefeh
ساعت16:48---12 آذر 1393
خـُدایـآ !!!

جـایــِ سورهـ اـے بهـ نـامــِ " عــِشقـ " دَر قُرآنتـ خالے اَستـ

کـہ اینگونهـ آغاز شَوَد :

وَقــَسم بهـ روزـے كهـ قــَلبَتـ رآ میشِكَنَند

وَ جُز خـُدایَتـ مَرهَمے نَخواهے یافتـ !!!


negar
ساعت14:50---12 آذر 1393
──────────────────── ──────────────────── ────────────
──────────────────
پاسخ:___________


تانیا
ساعت20:56---11 آذر 1393
گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند…


مائده
ساعت17:33---11 آذر 1393

فقط میخواستتت که احساست کناار اون هدرشه،،میـــخــواســت که دل سادت واسه ی اون دربدرشه نکن گریه برای اون دیگه رفت از کنارت واسه یه لحظه هم حتی نمیفته به یادت دیگه دستای سرد تو واسه دستاش غریبس امان ازون روزیکه روبه عشقت در ها رو بست


مائده
ساعت17:33---11 آذر 1393
برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم : تویی که خاطراتت تنها امید زیستن برای من است « همچنان دوستت دارم » می دانم که تو هیچگاه این جمله را درک نخواهی کرد اما نمی دانم چرا شاید تو هنوز وسعت عشق مرا در نیافته ای شاید تو هنوز نمیدانی که من چگونه دوستت دارم یادم می آید که می گفتی ساده باش حال ساده می گویم : « دوستت دارم »
پاسخ:اگر ندانید که به کجا می روید ، چگونه توقع دارید که به آنجا برسید ؟!


مائده
ساعت17:32---11 آذر 1393



روزهاست

من و فراموشی

سَرِ "تو"

جنــگ داریم


غریبه ی آشنا
ساعت15:43---11 آذر 1393
برای داشتن تو باید دل تمام مردم شهر را بدست می آوردم..!
چون برایت مهم نبود من چگونه هستم..
مهم حرف مردم بود..
پاسخ:دوست هرکس عقل اوست و دشمنش نادانی او.


سهیلا
ساعت15:41---10 آذر 1393
"خدايا"

گاهي تو را بزرگ مي بينم و گاهي كوچك،

اين تو نيستي كه بزرگ مي شوي و كوچك...

اين منم كه٬

گاهي نزديك مي شوم و گاه دور!!!

پاسخ:صاحب اراده، فقط پیش مرگ زانو می زند، و آن هم در تمام عمر، بیش از یك مرتبه نیست .


سهیلا
ساعت14:57---10 آذر 1393
چقـدر زیبـاست کسـی را دوسـ♥ــت بـداریـم

نـه برای نیــاز ...

نـه از روی اجبــار ...

و نـه از روی تنهایـی ...

فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد ♥


پاسخ:موفق کسیه که با آجرهایی که به طرفش پرتاب میکنند . خانه ای بنا کند.


termeh
ساعت21:50---9 آذر 1393
✔ قــَلبــَم مثه قــــَبرم فقط جا یه نفره ...
✔اوکیییی؟؟
✔پـَََس بََقیه هِِِــــــــــــــررررررررری.... !
پاسخ:زندگی بسیار مسحور کننده است فقط باید با عینک مناسبی به آن نگریست


shaghayegh
ساعت16:56---9 آذر 1393

میدانم روزی مرا در آغوش خواهی گرفت..
پشیمان وباچشمانی پر ازاشک...

خودم را که نه عکسم را.....

عکسی ک زیر ان نوشته شده.. جهل روز گذشت....

پاسخ:تغییر دهندگان اثر گذار در جهان کسانی هستند که بر خلاف جریان شنا می‌کنند


shaghayegh
ساعت16:55---9 آذر 1393

تعــﻬـﺪ ﺩﺍﺷﺘــﻦ، ﻗــﺸﻨﮕــﻪ !!
ﺣﺘـــﯽ ﺗﻌﻠــﻖ ﺩﺍﺷﺘﻦ !
ﺍﯾﻨﮑـﻪ ﺑﺪﻭﻧــﯽ ﻣـــﺎﻝ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ
ﺳــﻬـﻢ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ
ﻭ ﺍﻭﻧـــﻢ ﻣـــﺎﻝ ﺗـــﻮﺋـــﻪ
ﺣـــﻖ ﺗـــﻮﺋــﻪ
ﻣﻬـــﻢ ﻧﯿــﺲ ﺍﯾﻦ ﺗﻌــﻬـﺪ ﺍﻣـﻀــﺎﺀ ﺑﺸــﻪ
ﺗـــﻮ ﯾﻪ ﮐـــﺎﻏـﺬ ﭘــﺎﺭﻩ !
ﺍﺻـــﻠﺶ ﺟـــﺎﯼ ﺩﯾﮕــﻪ ﺳَﻨَــﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺗﻮﯼ ﺩﻻﺗــــــــــﻮﻥ …...

به جـــای ساعت نــوار سیـــاهی
به مچ دســـتم بستـــم....
زمــان بــرای مــن مـتوقف شــد و
مـن پیمــان خـود رابـا هـرچـه زمـان اسـت و
هـر چـه مـربـوط بـه آن اسـت
شکستـــم......

پاسخ:اگر زیبایی را آواز سر دهی، حتی در تنهایی بیابان، گوش شنوا خواهی یافت.


کتایون
ساعت14:00---9 آذر 1393
اگه خدا اهل پُز دادن بود . . .
الان زیر چشمامون نوشته بود چند مگاپیکسله !
::


کتایون
ساعت13:59---9 آذر 1393
خـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــدایا…
صورت حساب لطفا…
باقیشم مال خودت…
منو خلاص کن
سیر شدم از زندگی. . .
پاسخ:هر قدر به طبیعت نزدیک شوی، زندگانی شایسته تری را پیدا می‌کنی.


کتایون
ساعت13:58---9 آذر 1393
::

اهـل پـنـهـان کـاری نـیـسـتـــم ..!
اعـتـراف مـی کـنـــم : ..
زمــــانـــی دل یـکـی را ســوزانــده ام !!
حــالا ..
یـــکـــــی..
یـــــکــــــی ..
یـــــــــکــــــی ..
دلـــم را مــی ســوزانـنـد !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:مَــــرهــم درد نمیخواهــم , ] [ 15:6 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .