دلم آرامش می خواهد

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






בلـــم آرامشے مے פֿـواهــב



בر بے בلهره ترین آغوش בنیا



جایے بایـב باشـב


غـیـر از ایــن ڪنج تـنـهایے!



تــا آـבم گــاهے آنـجا جــان بـבهـב!



مـثـلا" آغـــوش تـــــــــــو



جــان میـבهـב بــراے جــان בاـבن



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت14:10---30 دی 1393
سلام داداشی ممنونم
از کامنتای خوشکل و زیبات من کتایونم وبمو هک کردن دوباره زدم
بازم میام وبت

پاسخ:سلام گلم ،همچنین ، لینک شدی


kati
ساعت14:09---30 دی 1393
من حســــــــــــــــــــــــــود م ...

کسی که مال منه ینی مال منه.. مال خود خودم...

ینی هیچ احدی حق نداره نگاش کنه ، چون چشاشو از کاسه درمیارم..

هیچ احدی حق نداره بش دس بزنه ، چون جفت دستاشو قلم میکنم ..

ینی هیچ احدی حق نداره بش اشاره کنه ..

من حـــــــــــــــسودم ..

کسی که مال منه همه چیزش مال خود خودمه..

قلبش ، مغزش ، روحش ، حرفاش ، خنده هاش ، صداش ، دستاش ، حتی نفسهاش ..

کسی که مال منه ، حتی آرزوی داشتنشو به کسی نمیدم..

آره من حسودم و افتخار میکنم که حسودم.

خنده هات ، گریه هات ، شیطنت هات ،غصه هات ، اخمات ، فقط مال خودمه ...

پاسخ:چقدر در همین دنیا نگاه ها و دل ها برزخی است.


kati
ساعت14:08---30 دی 1393
عـــاشــقــانــه ی خــاص مــجــتــبــی...


بـه نــظــر مــن وقـتــی خــانــوم خـونــه... آقــاشـو اَذیــت مـیـکــنــه

مــرد بــاس کـمـربـنـدشـو دربـیـاره بـنـدازه دور کــمـر خـانــومـش

بِـکِـشَــدِش جــلــو و بــگـــه...

بـــوس آبـــدار یــا گــــاز؟؟؟؟؟؟؟

هوم؟؟؟
پاسخ:در برابر انچه انسان ماندن را به تباهی می کشد. مرا با نداشتن و نخواستن رویین تن کن.


kati
ساعت14:07---30 دی 1393
تب کرده ام!!

هذیان برایت مینویسم

ذهنم پُر است از فکرهای اشتباهی...



بُگذار حالت را بپرسم گرچه دیر است...

ای لــعـنــتــیِ شعرهایم روبراهی ؟؟؟؟
پاسخ:در برابر نگاه گرگ ها شیر نمی نالد... سکوت خویش را حفظ میکند, فقط در شب است که شیر می گرید.


kati
ساعت14:06---30 دی 1393
ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﻧﻪ ﺩﺭﮔﯿﺮ ِ ﺗﻮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ
ﻭ ﻧﻪ ﺣﺴﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ
ﺍﺻﻼ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺮﮔﺮﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ؟
ﺗﻮ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺷﻮﯼ
ﻭ ﻣﻦ ،
ﻧﻪ !
ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﻮﻡ ﻟﻌﻨﺘﯽ.


kati
ساعت14:05---30 دی 1393
عاشق بودم اما افسوس او عاشق نبود...
لااقل عاشق من نبود...


kati
ساعت14:04---30 دی 1393
پسر باس
.
.
.
.
.
.
.
چش ابروش مششششکی باشه
پاسخ:ما ادم هایی هستیم که یکدیگر را به جای خود احساس میکنیم. درست مثل مش حسن! که "گاو" را به جای خودش احساس می کرد.


kati
ساعت14:03---30 دی 1393
هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش ،
هر دو خطر می کنند ،
هر دو وقت می گذارند ،
هزینه می کنند ،
هر دو برای یک لحظه بیشتر در کنار هم بودن با زمان میجنگند ،
من عاشق رابطه های دو طرفه ام.
رابطه هایی که برای هر دوطرف، ادامه اش با ارزشترین چیز دنیاست


غریبه ی آشنا
ساعت0:02---30 آذر 1393
هیچ کس نیست که گرفتار نباشد اما
کسانی هستند که هیچ کس
از گرفتاری آنها آگاه نمی شود
پاسخ:هیچ آغازی را مزاری نیست چرا که همواره در حال دگرگونی و رشد است .


مائده
ساعت16:20---19 آذر 1393

من در کشوری زندگی میکنم که...
دویدن سهم کسانی است که هرگز نمی رسند
و رسیدن سهم کسانی است که هرگز نمی دوند...
پاسخ:آنکه مدام به کار دیگران سرک می کشد و کنجکاو است تا ببیند آنها چه می کنند مانند سایه ایی بر دیوار است که مدام بدنبال ما می دود بدون آنکه از خود اختیاری داشته باشد


تانیا
ساعت18:51---18 آذر 1393
رفت و مرا شکست!

نفرینش نمی کنم همین که

دیگر کسی او را به اندازه من دوست ندارد برایش کافیست
پاسخ:به لب­هایت خوار و خفیف کردن نیاموز که برای بوسیدن آفریده شده­اند


کتایون
ساعت16:31---16 آذر 1393
عشق من
این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب
که برایت به بادها سپرده ام
کاش پنجره ات باز باشد
پاسخ:آنکه حقیقت را نمی داند نادان است،آنکه حقیقت را می داند ولی انکار می کند تبهکار است. برتولت برشت


کتایون
ساعت16:30---16 آذر 1393
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﻫﺎ... ☜ ↓

ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــــﻢ..... ↓

ﻫــــــــﯽ.... ↓

فﻼ‌ﻧﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﮕﯿﺮ..... ↓

♦ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﻮﯾـــﻢ..... ♦
پاسخ:بشر در اين دنيا بيشتر از همه موجودات، گرفتاري و عذاب كشيده است. بهترين دليلش هم اين است كه در بين تمام آنها تنها او مي تواند بخندد.


کتایون
ساعت16:29---16 آذر 1393

پاسخ:❤


کتایون
ساعت16:29---16 آذر 1393
ﻭﺿﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺩﻝ ﺩﮔﺮ، ﺑﻪ ﺁﺑﺮﻭﯼ ﻋﺎشقی
ﺍﺫﺍﻥ ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺍﯾﺴﺘﺪ ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻋﺎشقی
ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﻝ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺳﯿﻨﻪ ﭘﺮ ﺷﻮﺩ
ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﺟﺴﺖ ﻭﺟﻮﯼ ﺣﻖ ، ﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﮐﻮﯼ ﻋﺎشقی
ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﺩﻋﺎﯼ ﺩﻝ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﻋﺮﺷﯿﺎﻥ ﺭﺳﺪ
ﺭﺳﺪ ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪﺵ ، ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻋﺎشقی...
پاسخ:غمگين بودم كه چرا كفش ندارم، اما در خيابان مردي را ديدم كه پا نداشت.


کتایون
ساعت16:28---16 آذر 1393
ببین چقدر در هم حل شده ایم تو قهوه میخوری من خوابم نمی برد...
پاسخ:به ياد داشته باشيد كه خوشبختي انسان به مقام يا دارايي او بستگي ندارد، خوشبختي، تنها به انديشه ي او بستگي دارد.


کتایون
ساعت16:28---16 آذر 1393
✗هـــــــے!✗

✗باتو ام مخاطب خــــــاص!✗

✗یا بهت میرسم!✗

✗یا نمیزارم کســے بت برسه!✗

✗همین که شنُفتیــــــ !!!✗

【м.м】
پاسخ:در شگفتم از کسی که می تواند به خاطر گناه استغفار کند ولی ناامید است.


کتایون
ساعت16:27---16 آذر 1393
✗هـــــــے!✗

✗باتو ام مخاطب خــــــاص!✗

✗یا بهت میرسم!✗

✗یا نمیزارم کســے بت برسه!✗

✗همین که شنُفتیــــــ !!!✗

【м.м】
پاسخ:حيات آدمي در دنيا همچون حبابي است در سطح دريا


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:43---15 آذر 1393
وقـتـی ..

خــواب ..

بــــرایِ فــــرار از “بیــــداری” بـــاشـد !

تمــــــام شـــده ای !


shima
ساعت19:57---13 آذر 1393
به سلامتی زندگی که اگه خوش بگذره اسمش میشه"خاطره
اگه که پدرت دربیاد و دهنت صاف شه اسمش میشه" تجربه


سینا
ساعت20:26---12 آذر 1393
مادربـزرگ مـی گفـت:
قلبـت که بـی نظـم زد
از همیــشه عاشق تـری ؛
اشکــت که بی اختیــار ریخــت ؛
از همیــشه دلتنــگ تـــری
شبــت کـه بـا درد گذشـــت ؛
فکـرت از همیــشه درگیـرتـر سـت ...
مادربزرگم ! این روزها بیشتر از همیشه
عاشقترم دلتنگترم درگیرترم
این روزها کسی رو بیشتر از تمام دنیا دوست دارم . . .
پاسخ:سراسر زمین از بالا به پایین، آكنده از اشك بشر است.


غریبه ی آشنا
ساعت15:45---11 آذر 1393
گر به صد منزل فراق افتد میان ما ودوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزل است
پاسخ:بخشنده باش اما زياده روی نكن و در زندگی حسابگر باش اما سخت گير نباش.


سهیلا
ساعت15:39---10 آذر 1393
من اگه خـــــــــــــــــــدا بودم …
یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم
ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــها نمونده باشه …
و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!


سهیلا
ساعت15:03---10 آذر 1393
زنـــدگی است دیگر،

بالا بروی؛ پایین بیایی

بایــد زندگـــی اش کنی!
پاسخ:آمده ام که با زندگی کردن قیمت پیدا کنم... نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنم .


سهیلا
ساعت15:02---10 آذر 1393
یادت باشد هیچ کجا آنقدر شلوغ نیست
که نتوانی لحظه ای با خدا خلوت کنی

پاسخ: زندگی تاس خوب آوردن نیست ، تاس بد را خوب بازی کردن است .


termeh
ساعت21:52---9 آذر 1393
غریبه ...چون که ما عاشقش نشدیم
غریبه... بنده ی لایقش نشدیم
غریبه ...رهرو صادقش نشدیم
امون ز غفلت
امون ز تهمت
از دست ما تو غیبت حضرت حجت
گناه شد عادت غیبت عبادت
جالب اینه گذاشتیم سر خدا هم منت
هرجا ریا شد به اسم خدا شد همه دکان وا کرده ایم حتی تو هیئت
از امر به معروف ترسیدیم
حاجی و دور شیطان گردیدیم
همسایه یتیم وسیر خوابیدیم
ما به زمین خورده خندیدیم
خـــــــــــــدا نفهمیدیم
نفهمیدیم....
پاسخ:اگر طالب زندگی سالم و بالندگی می باشیم باید به حقیقت عشق بورزیم


amorous
ساعت20:45---9 آذر 1393
عالی بود عالــــــــــــــــــــــــــی بود ...
حرف دل من بود...
پاسخ:مرسی ،هیییییییی


shaghayegh
ساعت16:56---9 آذر 1393

بی حوصلگی یعنی دوتا هدفون...
قفل رو یه موزیک...
تنهایی یعنی روزهای روتین...
غرق تو دنیایی مجازی...

پاسخ:هنر، کلید فهم زندگی است.


کتایون
ساعت14:01---9 آذر 1393
چقدر خوشحـال بـود شیطــان
وقتی سیب را چیدم
گمان میکرد فریب داده است مـرا
نمی دانست تـو پرسیده بـودی
مـرا بیشتر دوست داری یـا مـاندن در بهشت را ؟
پاسخ:هر قدر به طبیعت نزدیک شوی، زندگانی شایسته تری را پیدا می‌کنی


کتایون
ساعت14:01---9 آذر 1393

پاسخ:♥عزیزم ممنون از کامنتای زیبات


کتایون
ساعت14:01---9 آذر 1393
خَستــــه ام….!
امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم…
خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد…!
پاسخ:اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون تو نظر می‌اندازند


سهیلا
ساعت16:20---8 آذر 1393
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه .وبتون خیلی عالیه . ایشالله موفقو سربلند باشید در پناه حق تعالی
یاحق
پاسخ:سلام عزیزم خوش اومدی ،مرسی لطف دارین ،همچنین گلم


سینا
ساعت13:24---8 آذر 1393
نوشته یک پزشک:
دیروز کلینیک بودم پسری اومد اسم یه دخترو رو دستش خالکوبی کرده بود...
گفت:میخوام پاکش کنم.
پرسیدم:اسم کیه؟
گفت:اسم عشقم...میخوام پاکش کنم ی اسم دیگه بنویسم...
گفتم:مگه دوتاهم عشق میشه؟!
گفت:نه یدونس!
پرسیدم:چه عشقیه که بخاطرش درد خالکوبی تحمل کردی؟
گفت:عشقی که دیروز تو دفترخونه ازدواج با عشقش تازه فهمیدم اسمشو بهم دروغ گفته بود!
پاسخ:کشف اینکه تنها بودن چقدر می‌تواند عدم تنهایی و دلتنگی باشد چه شگفتی دوست‌داشتنی است.


termeh
ساعت22:59---6 آذر 1393
در باز وبسته شد حتما باز باد شوخی اش گرفته ادای امدنت را در میاورد

سینا
ساعت14:49---6 آذر 1393
کسی که احساسات تروبه بازی میگیره وتنهات میزاره
چندقدم اونورتر زیرپای کسی دیگه داره له میشه...
شک نکن...!!!!!!!!
پاسخ:گاه در زندگی، موقعیت هایی پیش میآید که انسان باید تاوان دعاهای مستجاب شده خود را بپــردازد.


pirooz
ساعت12:10---6 آذر 1393


دنياي قشنگي نيست...
آدم ها مثل رود خانه ها جاري اند،

زلال كه باشي سنگ هايت را مي بينند،برمي دارند و نشانه ميگيرند!

درست به سمت خودت...!
پاسخ:مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی، بدان که زندگی می کنی ...


pirooz
ساعت12:03---6 آذر 1393


هـمـه گفـتـند :

"او" کـه رفــت ، زنـدگی کــن !

ولـــی...

کـسـی درک نـکـرد کــه "او" ...

خـود زنــدگــی ام بــود...
پاسخ:هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده ی قدرت من نیست ! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است


کتایون
ساعت12:37---5 آذر 1393
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
پاسخ:این چهار صفت از بزرگان است . فروتنی ، ادب ، مهربانی و عدالت.


SHAHAB
ساعت10:48---5 آذر 1393
نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست …
پاسخ:آنکه راستی را دوست می دارد بهتر از آن است که می داند راستی چیست.


ساغر
ساعت10:03---5 آذر 1393
من یاد گرفته ام...
وقتی بغض می کنم...
وقتی اشک می ریزم...
منتظرهیچ دستـــــی نباشم...!
وقتی از درد زخم هایم به خودم می پیچم...
مرهمی باشم بر جراحتـــم...
پاسخ:اگر پیوسته و بدون درنگ كار كنید، توان داوری خود را از دست می‌دهید.


تانیا
ساعت19:07---4 آذر 1393
پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت که نگاه زاده ی علاقه است ؟
تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست
تنها به نگاه او می سپارمت
پاسخ:زندگی، یعنی پژوهش، و فهمیدن چیزی جدید.


سینا
ساعت8:45---4 آذر 1393
لینک شدی دوست عزیزم
پاسخ: خوش اومدی ،ممنون از کامنتای زیباتون


سینا
ساعت8:36---4 آذر 1393
رخ به رخ که شدیم. . .

مَــــــــــــــــــــن مـــــــات شدم. . .

تـــــــــو اما چو پادشاهی که از این فتــــــح ها زیاد دیده،

بی اهّمـــیت رد شدی!
پاسخ:اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد باور محال بودنش را عوض کن .


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت22:51---3 آذر 1393
ﺭﺍﺿﯿﻢ ﺍﺯ ﺗﻮ، ﭘﺎﯾﯿﺰِ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻣﻦ ..

ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻢ ﻭ ﻣﯽ ﺑﻮﯾﻢ ﺑﺮﮔﻬــــﺎﯼ ﺯﺭﺩ ﻭ ﻗﺮﻣﺰﺕﺭﺍ

ﻧﻔﺲ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﺩﺭ هوایت

ﺑﻮﯼ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺍﺭﯼ

ﺑﻮﯼ ﺧﺎﮎ ﻭ ﺑﺮﮒ

ﻣﻦ ﺑﻮﯼ ﺧــــــــــﺪﺍ ﻣﯽﻓﻬﻤﻢ ﺍﺯ ﺗـــﻮ...


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت22:50---3 آذر 1393
آسمان دلم کمی تا قسمتی بنفش است
گویا
عشق به مانند آبی دریایت با سرخی خون در رگهایم یکی شده .....
پاسخ:انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛ بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد .


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت22:48---3 آذر 1393
گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

وتوهرروز سحر می نشینی لب حوض

تابیاید از راه

ازخم پیچک نیلوفرها

روز موهای سرت بنشیند

یا که ازقطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک، همه معنی یک زندگی است...


تانیا
ساعت17:12---3 آذر 1393
ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

پاسخ:در جامعه ای كه كارها برحسب استعداد تقسیم نشود، در حقیقت همه بیكارند.


elham
ساعت14:36---3 آذر 1393
به بعضیام باید گفت:
.
.
.
.

متاسفم که "لاشــــــــــــــــــــــــــ ی بازی" رشتهء المپیکی نیست!

وگرنه 100% پرچم 3رنگ میهنمون رو در مجامع بین المللی برافراشته میکردی

و مدال طلاش رو به ارمغان می آوردی


به منم سر بزن
پاسخ:چشم عزیزم الان میام


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:52---3 آذر 1393
❂ ﮐـﯽ ﻣﯿـﮕﻪ ﺍﯾﻨـﺠﺎ ﺩﻧـﯿﺎﯼ ﻣﺠـﺎﺯﯾﻪ ؟؟!! ﻫﺎﻥ؟؟؟

ﺩﻧـﯿﺎﯼ ﻣـﺠﺎﺯﯼ ﺍﻭﻥ ﺑﯿـﺮﻭﻧﻪ ↯!

ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻧﻘﺎﺑﻦ ! ↯ ﻫـﻤﻪ ﺗـﻮ ﻗـﯿﺎﻓﻦ ! ↯ ﺣﺘـﯽ ﻣﻦ ! ﺣﺘـﯽ ﺗﻮ !

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﯾﻨﺠـﺎﺱ ! ↯

ﻫﻤﻪ ﺑﯽ ﺭﯾﺎ ﻭ ﺧﺎﮐﯽ ! ↯

ﮐـﺴﯽ ﺯﺧﻤﺎﺷﻮ ﻧﻤﯿﭙـﻮﺷﻮﻧﻪ ! ↯

ﮐـﺴﯽ ﺍﺷﮑﺎﺷـﻮ ﭘﺎﮎ ﻧﻤـﯿﮑﻨﻪ ! ↯

ﮐـﺴﯽ ﺑﻐﻀـﺎﺷﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﻧﻤﯿﺪﻩ ! ↯

ﮐـﺴﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﭼﻬﺮﺵ ﺗﺤﻘﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ !!! ↯

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻓﺮﻕ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺑﺎ ﮔﺮﻭﻥ ﺗﺮﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﻭ ﺗﺒﻠﺖ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﺍﺭﺯﻭﻥ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺗﺮﯾﻦ ! ↯

ﺍﯾﻨـﺠﺎ ﻣﻤﻠﻮ ﺍﺯ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﻧـﮕﻔـﺘﺲ ! ↯

ﺣـﺮﻓﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻧﻤﯿﺸـﻪ ﺯﺩ ! ↯

ﺩﯾﺪﯼ؟؟؟ ﺩﻧﯿﺎﯼﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﯾﻨـﺠﺎﺱ…!→❂
پاسخ:هر كس دو بار می میرد : یكبار آنگاه كه عشق از دلش می رود و بار دیگر آنگاه كه زندگی را بدرود می گوید. اما مرگ زندگی در برابر مرگ عشق ناچیز است.


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:49---3 آذر 1393
غرور در عشق معنایی ندارد

به او بگو دوستش داری وگرنه یکدفعه به خودت می آیی و میبینی؛

تو ماندی و تنهایی و یک عالمه غرور!!
پاسخ:اگر می خواهید انسان شایسته ای شوید، از هوای نفس بكاهید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 آذر 1393برچسب:دلم آرامش می خواهد, ] [ 16:41 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .