قلمت را بردار

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قلمــت را بـــــردار

 

بنویس از همه ی خـوبـیـها،زنـــدگـی ،عـشـق،امـیـد

 

وهـــر آن چیــز کـه بــروی زمـین زیـبـا اسـت

 

گـــــــــل مـریـم،گــــل رز

 

بنـویس از دل یـک عــآشق بی تــاب وصــال

 

از تــــمــنــآ بــنویس

 

از دل  کوچک یک غنچه ،که وقت است دگـــر   بـاز شود

 

از غــروبی بنویس،که چــو یـاقوت وشقایق ،سرخ است

 

بــــنـــویس از لـــــــبخنـد

 

از نــگاهی  بنویس، که پر از عشق به هر سوی جهان می نگرد 

 

قـلمـت را بــردار؛روی کـــاغـذ بنـویس

 

«زنـدگـی بـا همه ی تلـخـی ها،شیـرین است »

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت16:22---24 آبان 1394
عالی بود
پاسخ:ممنون


وروجک
ساعت2:03---5 تير 1394
نمي دانم چرا اين گونه هست؟ وقتي نگاه عاشق کسي به توست مي بيني اما،دلت بسته به مهر ديگري است . بي اعتنا مي گذري وعاشقانه به کسي مي نگري... که دلش پيش تو نيست


هانیه
ساعت13:41---26 خرداد 1394
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿـــﺮﻭﯼ ﺣــﻮﺍﺳــﺖ ﺑﺎﺷـﺪ ...
ﺣﺘﻤـــﺎ ﺧﺪﺍﻧﮕﻬــﺪﺍﺭ ﺑﮕـــﻮﯾﯽ ...
ﺗﺎ ﺧــﺪﺍ ﺣﻮﺍﺳــﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘــﺮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻫــﺪ ...
ﺁﺧﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧـــﯽ !
ﺧـــــﺪﺍ ...
ﺑﻪ ﻫــﻮﺍﯼ او ﻣـــﺮﺍ ﺭﻫــﺎ ﮐــﺮﺩﻩ ﺍﺳــﺖ...


غریبه ی آشنا
ساعت0:01---30 آذر 1393
تو مرا آزردی........
که خودم کوچ کنم از شهرت.....
تو خیالت راحت!
میروم از قلبت....
میشوم دورترین خاطره در شبهایت......
پاسخ:کسی که حرف می زند می کارد و آنکه گوش می دهد درو می کند.


مائده
ساعت16:20---19 آذر 1393
مسیر زندگی یک طناب باریک است که
اگر نتوانید بین عقل و قلبتان تعادل برقرار کنید
سقوط شما حتمی است.


mohadese
ساعت17:29---13 آذر 1393
!!! ﭼـــﺮﺍ هــمــــشـ ﺑــہ ﺳَـــلاﻣــﺘــے !!!!!!

ﺍﯾــــלּבَﻓـــﻌــہtoﺭﻭﺡﻫَ ـــﻤـــہﺍﻭﻧــاﯾــے ڪـہ פֿــــﯿـــﺎنـــتــ مـــیـــڪــنــלּ ...!!!!!!

ﺑــﻌـــــבﺵ פֿــــیــﻠـے ﺭﺍפــــتـــ ﻭِﻟِـــﺖ مـــیـــڪــنــלּ ...!!!!!!

ﺗـــﻮ ﺭﻭﺡ ﻫــﻤـــہ ﺑــــ✘ـے ﻣــﻌـــﺮﻓــﺘــــﺎ ...!!!


mohadese
ساعت17:27---13 آذر 1393
وقتي يه آدم ميــــــــگه







هيچ کس منو دوســــــــت نداره







منظورش از هيچ کــــس







يک نفــــــــر بيشتر نيست…







همون يه نفري که براي اون همه کســــــــه!!!


غریبه ی آشنا
ساعت15:47---11 آذر 1393
هر جای دنیا میخواهی
باش…!!!
من…!!
احساسم را…!!!
با همین
دست نوشته ها…!!!
به قلبت
میرسانم…!!!
پاسخ:خدایا ، مرا از گزنددوستانم محافظت کن! چون می دانم چگونه خود را در مقابل دشمنانم حفظ کنم!!!


termeh
ساعت21:55---9 آذر 1393
زندگی تعداد نفسها نیست!

زندگی تعداد لبخندهای

کسانیست

که دوستشان داریم...
پاسخ:آنکه خود را به امور کوچک سرگرم می‌کند چه بسا که توانایی کارهای بزرگ را ندارد.


shaghayegh
ساعت16:58---9 آذر 1393
همیشه ساده بودم . . .
ساده سلام کردم . . .
ساده دل دادم . . .
ساده محبت کردم . . .
ساده باور کردم . . .
ساده چشم گفتم . . .
ساده وابسته شدم . . .
اما سخت دلم را شکستند . . . !
خیلی سخت . . . !
کاش انقدر ساده نبودم . . . !

پاسخ:ما دیگران را فقط تا آن قسمت از جاده که خود پیموده‌ایم می‌توانیم هدایت کنیم


کتایون
ساعت14:03---9 آذر 1393
خـــــــــــدا …
اینقدر تو خودم ریختم ،
که از سرمم گـذشــت…
دارم غـــــــرق میشم …
دسـتت کــــــجاست!!!
پاسخ:برده یک ارباب دارد اما جاه‌طلب به تعداد افرادی که به او کمک می‌کنند


عشق ممنوع معصومه
ساعت11:38---7 آذر 1393
۱۰,۲۰,۳۰,۴۰,۵۰,۶۰,۷۰,۸۰,۹۰,۱۰۰
.
بیام ؟
.
کجا قایم شدی؟
.
آهان پیدات کردم
.+”"+ .+”"+.
+ injayi +
“+. .+”
“+ . +”

پاسخ:❀◕ ‿ ◕❀


سینا
ساعت14:51---6 آذر 1393
من بودم وتو
و یک عالمه حرف…
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!
کاش بودی و
می فهمیدی
وقت دلتنگی
یک آه
چقدر وزن دارد…
پاسخ:زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان


کتایون
ساعت12:39---5 آذر 1393
حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات / باشد، قبول...لااقل این نکته را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم

در سینه می تپید،

دلم بود...

نا مهربان.. خداحافظ
پاسخ:اندیشه درست را دانستن و بکار نبستن از ناجوانمردی است


سینا
ساعت7:36---5 آذر 1393
گفتي يا تو يا هيچ كي من بريدم از همه...
آلان كيه اون يارو ها؟
شنيدم كه محرمه...
شايد خوابم نميدونم باورم نميشه...
منو بيدار كنه يكي خدايي بسمه...
پاسخ:ثابت ماندن در یك‌جا سبب از دست رفتن قوه‌ی ادراك شما می‌شود. اندكی فراتر بروید تا چیزهای دیگری را نیز ببینید كه در آنها نبود سامان و تناسب، قابل مشاهده است


تانیا
ساعت19:09---4 آذر 1393
دلمان کوچک است
ولی آنقدر جا دارد که برای عزیزی که دوستش داریم
نیمکتی بگذاریم برای همیشه
پاسخ:آیا دوست دارید برای صلح جهانی کاری انجام دهید ؟ به خانه بروید و به خانوادتان عشق بورزید


سینا
ساعت8:37---4 آذر 1393
پیشانی اَم را بِبینـــ

چیزیـــ نمیبینی ؟!!!

مثلاً ...

خَطی ... زخمی... بَداقبالی...

چیزی که بتوان تَمامـــ این دردها را

به آن نِسبَت داد...!!!
پاسخ:زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی .


مائده
ساعت22:11---3 آذر 1393

وقتی خدا می خواست تو را بسازد،
چه حال خوشی داشت،
چه حوصــله ای !
این مـوهــا، این چشم هــا ….
خودت می فهمــی؟
من همه اینها را دوست دارم
عباس معروفی


عشق ممنوع معصومه
ساعت21:51---2 آذر 1393
سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد
نه تو چت تایپ کرد
نه میشه پای تلفن گفت
حرفایی که فقط مال وقتیه
که تو رو در آغوش دارم . . .

پاسخ:اگر چشم و هم چشمی در زندگی بشر نبود ،نه نوآوری میشد نه کشفی.ویکتور هوگو


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت23:02---1 آذر 1393
مزیت ازدواج نکردن اینه که:
.
.
.
نصف شب با خیال راحت زیر پتوت میگوزی، والسلام.


ساره
ساعت21:45---1 آذر 1393
هَر وَقت مآ اومَدیم تو خوشـبَختی غَرق شیم

هَمه تیریپِ غَریق نِجآت بَردآشتَن ... |:


کتایون
ساعت15:38---1 آذر 1393

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی

وزد..



پاسخ:همه چيز پيش تر گفته شده، اما چون كسي گوش نكرده دوباره بر مي گرديم و تكرارش ميكنيم.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:29---29 آبان 1393
ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ نــــده
کسی که ﺗــــــﻮ ﺭا …
فـــــــــــــط ﻭ فــقــــــــط
به خاطر ﺧﻮﺩﺕ می خواهد !
پاسخ:گاهی سکوتم دشمن را فرسنگها از مرز های خودش نیز به عقب مینشاند.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:28---29 آبان 1393
هنوز هســـت !
” عشق واقعی ” را میگویم . . .
خیانت هست،دروغ هست، بازی با دل هم هست ،
درست . . . !
ولی یه جایی گوشه ی پاک دلِ بعضیا ،
به دور از گناه ها و بدی ها . . .
هنوز هم هســت عشـــــــــــــــــــــــق واقعی
پاسخ:هر کس عادت کند که بدون دلیل هر حرفی را باور کند ، از صورت انسانی خارج است.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:12---29 آبان 1393
کسی رو انتخاب کن که طوری بهت نگاه کنه
که انگار یک معجزه ای …
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:12---29 آبان 1393
من را اگر برای تنهایی ات بخواهی
خیانت کرده ای
برای با من تنها بودن
قدمی اگر برداری
دوستم داشته ای…
سیدمحمد مرکبیان
.
پاسخ:اگر میدانستید که یک محکوم به مرگ هنگام مجازات تا چه حد آرزوی بازگشت به زندگی را دارد ، آنگاه قدر روزهایی را که با غم سپری میکنید ، میدانستید.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:11---29 آبان 1393
همه چیز را می شود حاشا کرد
جز عطــــر آن که دوستــــش داری…
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:10---29 آبان 1393
تو کز نجابت صدها بهار لبریزی
چرا به ما که رسیدی همیشه پاییزی
ببین سراغ مرا هیچ کس نمی گیرد
مگر که نیمه شبی غصه ای ، غمی ، چیزی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:10---29 آبان 1393
نترس جانم . . .
این پرنده ،با مشتی دانه ،اهلی هیچ دلی نمی شود
وقتی پرواز را فقط در آسمان تو آموخته . . . !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:10---29 آبان 1393
ﺗﺎ ﮔﺮﻣﯽ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﻫﺴﺖ
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺁﻭﺭﻡ
ﺑﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﻓﺼﻞ ﺳﺮﺩ


کتایون
ساعت7:28---29 آبان 1393
.
.
دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه همه ات را آتش میزند
.


shima
ساعت23:34---28 آبان 1393
اگه با تبادل لینک موافقی با اسم

the bitter truth(حقیقت تلخ) لینک کن و بگو با چه اسمی بلینکم...

مرسیپاسخ:لینک شدی عزیزم


pari3a
ساعت15:11---28 آبان 1393
خيلـي حــرف اسـت …



کـــه تــــو هـــر روز در گلـــويت



خــــاري کشنـــده احســـــاس کنــي




بـــــــراي کســـي کــه


” بـــدانــــي “



حتــــي يک بــار در عمـــرش



بــه خــاطـــــــر تـــو ” بغـــض ” هـــم نکــــرده اسـت…


pari3a
ساعت15:04---28 آبان 1393
آهاي غريبه کنارش مينشيني و......


...باچند آيه قرآن محرمش ميشوي...


ومن...منه آشنا......


بايک دنيا عشق و حسرت بهش نامحرمم....
پاسخ:عشق ابزاری است كه تمام دردسرهای كوچك را به یك دردسر بزرگ تبدیل می كند.


pari3a
ساعت15:01---28 آبان 1393
اشــک نـيـســـت......


بـخــار خــاطــرات تــو ،


بــر شيشــہ چشمــانــم ،


نـشـسـتــہ اســت....
پاسخ:هر كس دو بار می میرد : یكبار آنگاه كه عشق از دلش می رود و بار دیگر آنگاه كه زندگی را بدرود می گوید. اما مرگ زندگی در برابر مرگ عشق ناچیز است.


هستی
ساعت14:02---28 آبان 1393
طرز رفتار هر کس نشانه شخصیت اوست...
نه سفیدی بیانگر زیبایی است..
و نه سیاهی نشانه زشتی..
کفن سفید اما ترساننده است..
و کعبه سیاه اما محبوب ودوست داشتنى است..
شرافت انسان به اخلاقش است...
پاسخ:همه ما در یك مذهب مشتركیم و آن، ثروت است.


هستی
ساعت14:02---28 آبان 1393
زندگی گره ای نیست که در جست و جوی گشودن آن باشیم،زندگی واقعیتی است که باید آن را تجربه کرد.

کتایون
ساعت13:55---28 آبان 1393
خيلي سخته
عاشق کسي باشي که حتي روحشم خبر نداشته باشه....!!!
اما خيلي شيرينه که
يواشکي...
عاشقانه....
نگاهش کني و توي دلت بگي:
" آخه لامصب خيــلي دوسـتـت دارم...!!!"


کتایون
ساعت13:55---28 آبان 1393
مصراع نخست من تو را میبوسم
در مصرع بعد هم تو را میبوسم
ایراد ندارد، به کسی چه اصلا
شعر خودم است، "من تو را میبوسم"
جلیل صفربیگی


کتایون
ساعت13:53---28 آبان 1393
آلکی وانمود نکن مثلا خعـــــلی خوبی...
اشکاتو دارم میبینم از پشت عینک دودیت
دیدی > چه قشنگ تو هم رفتی از یادم


کتایون
ساعت13:52---28 آبان 1393
بیخیال کفش ها ،
پا برهنه می زنم به راه ،
من مسافرم ،
چه باک ؟!
روح من
به رفتن است ،
کفش ها بهانه اند ...


تانیا
ساعت13:38---28 آبان 1393
صبر کن

عشق که شکل گرفت

لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار!

آن وقت با من باش ، همیشه ی من …


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:09---28 آبان 1393
گُفـــــــــــت: "دوســـــــت دارم" ^______^


گفتَـــــــــــــم: "خُــــب حَق داری"

ممنونم بابت اینکه به وبم سر میزنی و ممنونم بابت کامنت های خیلی قشنگت


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:06---28 آبان 1393
به هر آسمانِ زلالی شک دارد؛ گنجشکی که با سر به پنجره خورده است …!

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:05---28 آبان 1393
جذابیت همیشه در تفاوت هاست . . . هیج آهن ربایی قطب هم سانش را جذب نمی کند . . .

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:04---28 آبان 1393
به همه آن چيزها که حس می‌کنی
کمترين اهميتی نده.
گفته است بدون تو نمی تواند زندگی کند،
تو امّا بينديش
که او در ديــدار دوباره، تو را به جا خـواهـد آورد؟
لطفی در حقم کن و زياد دوستم نداشته باش،
از آخـرين باری که زياد دوستم داشـتند به بعـد
کم ترين محبتی نديدم...


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:02---28 آبان 1393
♥ تو ک خوشحــآل بآشی چیزی نمی خوآم ♥
♥ حآلآ کـه دس تو دستمه ♥
♥ چ فرقی میکنـه کجـآی دنیــآم ♥


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:59---28 آبان 1393
פֿـیلے از آدما تابلو ان..
ولے ارزش هنرے ندارن!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:57---28 آبان 1393
به بعضیام باس گفت:
ببخشید که ◀فــــهم▶ ما در حد ◀نفهـــــمی▶ شما نیســـ ..!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:55---28 آبان 1393
به بعضیام باس گفت:
من همینم که میبینی.. مغازه نیستم که به سلیقت دکور بزنم.. !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 آبان 1393برچسب:قلمت را بردار, ] [ 14:37 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .