فـــــریب

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فــــــــریــــــــــــبـــــــــــِ

 

عـــشوه هـــایـــ اغـــواگــــر را نخـــواهـــم خـــورد

 

کـــه در پــسِـشـــانــــ  زهـــری کُــشـــنده ســـت



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت1:28---8 تير 1394
گاهی لازم است


دکتر به جای یک مشت قرص


برایت ” فریـــــاد ” تجویز کند ...!!


omid
ساعت2:02---5 تير 1394
این روزها ، انسان قیمت همه چیز را می داند ، ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند .


pari3a
ساعت16:19---2 آبان 1393
به سلامتی همه اونایی که حالشون خوب نیست ، اما
می خندن که حال بقیه گرفته نشه..
پاسخ: آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد… بی هیچ دلیلی “به یادت هستم“ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد


مائده
ساعت19:31---29 مهر 1393
دوست داشتن زبان زمان راه دلیل ونشانه نمیخواهد دوست داشتن دل میخواهد و یک من و یم تو...

termeh
ساعت13:27---24 مهر 1393
لایییییییییییییییییییییییییییی ییک
پاسخ:فدات عزیزم


m
ساعت12:19---17 مهر 1393
خدارو شکر پس از ین همه زندگی منم یه چیزی شدم(فراموش)

aloone-boy
ساعت14:39---16 مهر 1393
فامیل دور به آقای مجری : بیشترین شکست هایی که تو زندگیم خوردم، به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم، اما نگفتم.... آقای مجری....

erfan
ساعت8:04---11 مهر 1393
ی عذرخوااهی بهت بده کارم چند بار شده اومدی وبم ولی من بهت سر نزدم دم شما گرم جبران میکنم
پاسخ:خواهش میکنم / ممنون از حضورتون


m
ساعت21:22---10 مهر 1393
به بعضیا باس گفت داش ما کشیدیم توم بکش شاید مثل ما شدی فهمیدی چی میکشیم البته نی فهمن میگن الگانس یا دو سیب...چیکارشون کنیم
پاسخ:اوهوم


pirooz
ساعت16:39---10 مهر 1393

لازم نيست بين دونفر حرفي گفته بشه ...

همين كه دستتو اروم بگيره

و يه فشار كوچيك بده...

همين تموم گفتني هاست...
پاسخ:بسی زیبا


Şคຖ໓rค
ساعت14:41---10 مهر 1393
کنار موج ها‌ی دریـ ـا بـ ه یاد تو قدم میزدم

صدای بلندی داشتن

ولـــی خوب گوش میدادن بـ ه دلتنگـــی هام

اما یـــادتـــ مثل همیشــ ه باهام بود

یه چنتا دونــ ه از اشکــ ـامو

بــ ه یاد تو به دریــ ـا دادم

کــ ه تا همیشــ ه باهاش باشــ ه

حالا منم

ازون دریایــی کــ ه تو دوســــت داری

سهمـــی دارم

پاسخ:لایک گلم ❤


❤3ƛƦ€h❤
ساعت20:09---9 مهر 1393
عشق همیشگی است
و این ما هستیم كه ناپایداریم
عشق متعهد است
و مردم عهد شكن
عشق همیشه قابل اعتماد است
اما مردم همیشه نیستند
پاسخ:❤


غریبه ی آشنا
ساعت19:31---9 مهر 1393
ﮐﻔﺸﻬﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻧﺪﻩ ﭘﺎ ﺑﺮﻫﻨﻪ ﻣﯿﺮﻭﻡ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﭘﺎﻫﺎﯾﻢ ﻋﺒﺮﺕ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﻦ ﮐﺠﺎ ﻭ ﺗﻮ ﮐﺠﺎ . . . !
پاسخ:.♥


مائده
ساعت18:33---9 مهر 1393
خیانت را

معلـم ها یادمان دادند

آن جـا که گفتند :

جــای خــالی را بایــد پــر کــرد ... @
پاسخ:مرسی گلم .♥ زیبا بو د


atefeh
ساعت16:56---7 مهر 1393
رفت ....
اما مرا بزرگ کرد رفتنش
عاقل کرد ...
یاد گرفتم اعتماد بیجا تنهایی به بار دارد
یاد گرفتم وابستگی برای خداست نه بنده هایش
میبینمش .... اما
برایم طعم گذشته را ندارد
تلخ شده است !!!
ساعتها نگاهش هم بکنم گوشه ای از دلم نمیلرزد ...
رفتنش چنین خنثی کرد دلم را
که
برای خودش هم تکانی نخورد ....!
پاسخ:لایـــــــــ♥ــــــــــــــک


є̲̅я̲̅ƒ̲̅α̲̅η̲̅
ساعت12:31---7 مهر 1393
به سلامتی کسی که ازقلبت بیرون نمیره ولی مجبوری اززندگیش بری بیرون چون یکی دیگه توقلبشه...
پاسخ:بسلامتیش


مائده
ساعت11:21---7 مهر 1393
وقتی کسی به تو گفت که از ته دل دوستت دارم، مواظب باش. چون هنوز جایی در بالای دلش برای دیگران هست
پاسخ:♥


مائده
ساعت11:21---7 مهر 1393
خدایا !
آدم خلق کردی یا تخم مرغ ؟ چرا همه تو زرد از آب در میان ؟
پاسخ:عالـــــــــی♥


مهران
ساعت9:54---7 مهر 1393
دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر


mar♥jan
ساعت9:41---7 مهر 1393
בل בرב گــرفتـــﮧ اҐ آטּ قــבر ڪـــﮧ فنجــــاטּ هاے قهـــــــوه را سـر ڪـشیـבه اҐ...



امـــــــــــــا...



تو تـــﮧ هــیچڪــבامــ نبوבے...


هستی
ساعت21:18---6 مهر 1393

دستانــت را
کــه به مــن می دهـــی
نبـض دل تــو در دلــم می ریـزد
ضربان قلــب تـو تــند می زند
ضربان قلــب مـــن
بــه احتـرام ضربـان قلـب تـو
کنـد می شــود...

پاسخ: مرسی گلم ♥ / زیباست


m
ساعت21:45---4 مهر 1393
شب بود هوا سرد تاریکی مطلق ...من بودم او بود تنهایی را میگویم ...لعنت به او حتی فکرها هم انسانی را تجسم میکنند از کلمه او

mahdi
ساعت15:58---4 مهر 1393
چ کوتاهو پر محتوا دمت گرم
پاسخ:مرسی


mar♥jan
ساعت13:08---4 مهر 1393
به هرکی حالمو از من بپرسه

میگم با این که دوری “رو به راهم ” چشام مونده به راهی که تو رفتی

می بینی من چجوری “رو به راهم”؟
پاسخ:زیباست


mar♥jan
ساعت13:07---4 مهر 1393
میگویند دندان رو جگر بگذار

چه بی خبرند این جماعت از این که جگر سوخته نه بدست می آید نه به دندان!


mar♥jan
ساعت13:06---4 مهر 1393
ﺗـــﺎﺏ ﺗـــﺎﺏ ﻋﺒﺎﺳــﯽ

ﺧـــﺪﺍ ﺧﺴﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ

ﺩﻧﯿﺎ ﭼﻘﺪ ﺗـﺎﺑَﻢ ﺩﺍﺩ

ﮐـــﺎﺷــﮑــﯽ ﻣﻨﻮ ﺑﻨـــــﺪﺍﺯﯼ
پاسخ:♥


er
ساعت10:49---4 مهر 1393
از يه جايي به بعد بايد تقدير رو گذاشت کنار و رفت دنبال تغيير... !!!
پاسخ:لایـــــک


بانو و محمدرضا
ساعت8:11---4 مهر 1393
یاد گرفتـــه ام
انسان مدرنـــی باشــــم
و هــر بار که دلتنـــــــگ میشــــوم
بـه جای بغـــــض و اشــــک
تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه
هوای بـــد ایــن روزهــا
آدم را افســــــــرده میکنـد ..!
پاسخ:بسی زیبا


dina
ساعت22:17---3 مهر 1393
قشنگ بود
پاسخ:مــــــــــــرسی


مائده
ساعت20:53---3 مهر 1393
چه کلمه مظلومی است
قسمت
تمام نامردیها را به عهده میگیرد...
پاسخ:درختان به من آموختند پایبندی هر کس به اندازه ریشه اوست.... به هر درختی نمیتوان تکیه کرد!!!


مائده
ساعت20:53---3 مهر 1393
بـُزرگتَـریـטּ اشتباهـ مـا ایـטּ اَستـ ڪہ :

گاهے آכَمـ هـا رو ؛


بسـیار طولـانے تـَر از چـیزے ڪہ لیـاقَتـشـ را כارنَـכ ،


כَر زنـכگے مـاטּ نگاه مےכاریم
پاسخ:لایـــــــــــک


shah-tahna
ساعت19:14---2 مهر 1393
نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون
ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست .
پاسخ:ممنون داداشی


shah-tahna
ساعت19:13---2 مهر 1393
کاش زندگی در برگ درخت جاری بود
آنگاه تا بهار بود می خندیدیم و بعد به امید پاییز می نشستیم . . .


shah-tahna
ساعت19:13---2 مهر 1393
پاییز غریب و بی رحم ، اون همه برگ مگه کم بود ؟
گل من رو چرا چیدی ، گل من دنیای من بود


shah-tahna
ساعت19:12---2 مهر 1393
این هوا ، هوای دلگیریست ، فصل قلبم پاییزیست!
آسمان قلبم ابری است ، دلم گرفته ، این چه دردیست ؟


shah-tahna
ساعت19:12---2 مهر 1393
زرد است که لبریز حقایق شده است / تلخ است که با درد موافق شده است
شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی / پاییز بهاری است که عاشق شده است .


shah-tahna
ساعت19:11---2 مهر 1393
میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم . . .


shah-tahna
ساعت19:11---2 مهر 1393
اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم
اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم


shah-tahna
ساعت19:11---2 مهر 1393
وقتی میرفتی بهار بود ..تابستون نیومدی ..پاییز شد …
پاییز که نیومدی پاییز ماند ..زمستان که نیای ..باز پاییز میماند
تروخدا فصل ها رو به هم نریز و زودتر بیا !


shah-tahna
ساعت19:10---2 مهر 1393
در خراب ِ غفلت آبادیم ما
در خزان زندگی، شادیم ما
از بهاران، غافلیم و دلخوشیم
همچنان بی حاصلیم و دلخوشیم


shah-tahna
ساعت19:10---2 مهر 1393
مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد ، روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . .

shah-tahna
ساعت19:10---2 مهر 1393
سی که رنگ پریدگی پاییز را دراک کرده باشد ، به نیرنگ گلهای رنگ رنگ دل نخواهد سپرد . .

shah-tahna
ساعت19:09---2 مهر 1393
هرگز مغرور نشو
برگ وقتی می ریزه که فکر می کنه طلاست !


shah-tahna
ساعت19:09---2 مهر 1393
باغبان خویش باش، در چهار فصل زندگی انسان، پاییز کمین کرده است

shah-tahna
ساعت19:08---2 مهر 1393
ی باغبان ای باغبان آمد خزان آمد خزان
بر شاخ و برگ از درد دل بنگر نشان بنگر نشان .


shah-tahna
ساعت19:08---2 مهر 1393
یدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه
و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی . .


shah-tahna
ساعت19:08---2 مهر 1393
برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”
و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است . .


shah-tahna
ساعت19:07---2 مهر 1393
باز پاییز است اندکی از مهر پیداست ؛
حتا در این دوران بی مهری , باز هم پاییز زیباست .


shah-tahna
ساعت19:07---2 مهر 1393
پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده!
کاش همه انسانها مثل پاییز باشن تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن


shah-tahna
ساعت19:06---2 مهر 1393
مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد
روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 مهر 1393برچسب:فریب, ] [ 1:23 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .