نسلی از بیگانگان

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

  روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت!

 

هر کس غصه ی اینکه چه میکرد نداشت

 

چشمه ی سادگی از لطف زمین می جوشید

 

خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت...

 

در این بازار نامردی, به دنبال چه میگردی؟!

 

نمی یابی نشان هرگز, تواز, عشق و جوانمردی...

 

برو بگذر از این بازار,ازین مستی و طنازی...

 

اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

 

 

هر که خوبی کرد زجرش میدهند...

 

هر که زشتی کرد اجرش میدهند...

 

باستان کاران تبانی کرده اند...

 

عشق را هم باستانی کرده اند...

 

هر چه انسانها طلایی تر شدند...

 

عشق ها هم مومیایی تر شدند...

 

اندک اندک عشق بازان کم شدند...

 

نسلی از بیگانگان آدم شدند!!!.

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت1:25---8 تير 1394
ديدم دلم گرفته
هواي گريه دارم
تواين غروب غمگين
دور از رفيق و يارم
ديدم دلم گرفته
دنيا به اين شلوغي
اين همه آدم اما
من کسي رو ندارم
ديدم غروبه اما
نه مثل هر غروبي
پهناي آسمونه
هرگز نديده بودم ..


katiii
ساعت1:30---5 تير 1394
غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم , تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد , من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم


omid
ساعت1:28---5 تير 1394
هر رفتنی نشونه رسيدن نيست / ولی برای رسيدن هميشه بايد رفت

sahel
ساعت1:27---5 تير 1394
تازه فهمیدم که قلب هیچ کس تو دنیا برای من نمی تپد
حتی قلب خودم.
چون اون هم برای تو می تپه


sahel
ساعت1:27---5 تير 1394
پسره از بالا درخت می افته پایین . بلند می شه می گه خوب شد نمردم وگرنه بابام می کشتم


sahel
ساعت1:27---5 تير 1394
پسره از بالا درخت می افته پایین . بلند می شه می گه خوب شد نمردم وگرنه بابام می کشتم


sahel
ساعت1:26---5 تير 1394
آلبرت انیشتن،زکریای رازی،ایساک نیوتون،لویی پاستور
بیل گیتس،مــن ودیگراندیشمندان بزرگ جهان،
اوقات خوشی را برای شما ارزو مندیم.


sahel
ساعت1:26---5 تير 1394
به یکی می گن می دونی فامیلی خدا چیه؟ می گه: فکر کنم وکیلی باشه


کشلووووو تووو
ساعت3:17---23 شهريور 1393
عشق یعنی...
حتی از راه دور هم
وقتی بهت فکر میکنم ...
دلم قرص میشه که هستی
آروم میشم ..
پاسخ:عــــــــالیست


omid
ساعت19:57---19 مرداد 1393
بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر…


najme
ساعت19:56---19 مرداد 1393
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !


گل رز
ساعت19:55---19 مرداد 1393
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمــت سـهم ِ مــن!


vorojak
ساعت14:20---13 مرداد 1393
حکـــايت تلـــخيـــست ...

مانــــــده ام بــــــراي تــــــــــــو

رفتـــــــــه اي بــــــراي ديـــگـــــــــري….
و در ســوال دلـتـنگــیهای دیــگران...
میگویم....!
حـالم خوب است !
و همچنان...
به رویا پردازی با تو مشغولم !
آن چنان که
باورم شده است
عمری را با تو
زندگی کرده ام !


vorojak
ساعت14:16---13 مرداد 1393
دفتري بود كه گاهي من و تو
مي نوشتيم در آن
از غم و شادي و روياهامان
از گلايه هايي كه ز دنيا داشتيم
من نوشتم از تو:
كه اگر با تو قرارم باشد
تا ابد خواب به چشم من بي خواب نخواهد آمد
كه اگر دل به دلم بسپاري
و اگر همسفر من گردي
من تو را خواهم برد تا فراسوي خيال
تا بدانجا كه تو باشي و من و عشق و خدا!!!
تو نوشتي از من:
من كه تنها بودم با تو شاعر گشتم
با تو گريه كردم
با تو خنديدم و رفتم تا عشق
نازنيم اي يار
من نوشتم هر بار
با تو خوشبخترين انسانم…
ولي افسوس
مدتي هست كه ديگر نه قلم دست تو مانده است و نه من!!!


sahel
ساعت14:15---13 مرداد 1393
گاهی دست " خـــودم " را می گیرم،می برم هوا خوری

" یــاد " تو هم که همه جا با من است

" تنــهایــی " هم که پا به پایم میدود...

میبینی؟

وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است


آرزوووووو
ساعت17:25---15 دی 1392
اینم قششششششششششششنگه موفق باشی اجی فرحم
پاسخ:فدات گلم


خوشگله لیلی چـــت ارش
ساعت21:04---14 دی 1392
قالب وبلاگت خوشگل ساده وشیکه این نظرخودش چهارتاحساب میشه خخخخخخخخخخ
پاسخ:مرسی هههههه خوشگله لیلی عه عه


23
ساعت22:06---12 دی 1392
قالبه منو کشته
پاسخ:خدا رحمتت کنه .....قالبِ قاتل خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:نسلی از بیگانگان,روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت, ] [ 19:17 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .