عاشقانه همراه من قدم بردار

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

عــاشقـ❤ـانــه هـمــراه مــن قــدم بــردار

 

بـــه مــن؛ از آن بـگــــو

 

 

کــه تــوانِ گفـتنش بــه دیگــران را نــداری

 

بـــا مــن بــخــنــد

 

حتی آنـگاه که احســاس حمــاقت مـی کــنی

 

بــا مــن گـریــه کــن

 

آن گــاه کــه در اوج پــریشــانــی هــســتی

 

تمـام زیبـایـی هـای زنــدگـ❤ـی را

 

بـــا مــن شــریـــک بـــاش

 

و در کــنــار مــن❤

 

بــا تمــام زشتــیهای زنــدگــی ســتیز کــن

 

بـــــا مـــــن  ❤


رویــاهـایـی را بیافـرین تــا بـه دنـبال آنـها رویـم 

 

❤در شـــادی هــر چــه مــی کــــنـم

 

شـــریــــک بــــاش

 

بـرای رسـیدن بـه آرزوهــایمــان یــاری ام کـن

 

بـــا آهـــنگ عـشق❤ــمان

 

بـــا مـــن بــرقـص

 

بـیا در سـراسر زنـدگـی در کـنار هـم گــام بـرداریـم

 

بـــــــــــیا تــا ابـــــــــــــد

 

در هـر قــدم از ایــن ســفر

 

یــکدیـــگر را ❤


عــاشـقـــــ❤انه در آغـوش گــیریــم❤❤

 



نظرات شما عزیزان:

ღƝ£gƛƦღ
ساعت21:58---14 مهر 1393
عزيزم وبت خيلي نازه

پاسخ:مرسی عزیزم ❤ /خوش اومدی


❤3ƛƦ€h❤
ساعت14:00---25 شهريور 1393
غَـریـبـه هـا کـه هـیـچ

بِـهـتَـریـن رَفـیـقَـتــ هَـم بـه اَنـدازه دو سـه خَـط بـیـشـتَـر

حـوصِـلـه اَتــ را نَـدارد
پاسخ:ممنون از کامنتای زیبات گلم


ساغر
ساعت8:40---25 شهريور 1393
بغلت که میکنم

دنیارا بیخیال میشوم

دنیا اغوش توست


یـــــه دخـــــــتر لآشــــــی
ساعت17:14---23 شهريور 1393

این روزها …

یا به تو می اندیشم،

یا به این می اندیشم، که چرا !؟

به تو می اندیشم ...!!
پاسخ:كسي كه زياد حرف ميزند يازياد ميداند، يازياد دروغ ميگويد


atefeh
ساعت12:23---20 شهريور 1393
آدم که غمگین می شود
خودش را جدا میکند از جمع
که مبادا آسیبی به خوشی های دیگران بزند
مورد فراموشی قرار بگیرد
و تنها و تنهاتر می شود......
آنچنان از تنهایی خود غرق می شود......
که دیگر با هیچ تلنگری برنمیخیزد
+++ و این آغاز تلخ یک پایان است ++++


یِـــــه دختــــر لآشــــی
ساعت19:42---19 شهريور 1393
یک ساعت که آفتاب بتابد…

خاطــره آن همه شبهای بــــارانی از یاد میرود….

این است حکایت آدم هــا….

فراموشـــــی….
پاسخ:مرسی گلم زیبا بود


ترلان
ساعت22:55---18 شهريور 1393
قسم خورده بودم ديگه به امير تتلو کاري نداشته باشم ولي ناموسن نميشه
.
.
.
.
.
.
.
.
نوشته: "امام رضا مثل من شهريوريه."


مائده
ساعت22:04---18 شهريور 1393
دردی نیست...
زجری نیست...
غمی نیست...
اما
با هر لبخندی روحم زخم بر میدارد...
قهقهه ک میزنم
دلم
ضجه میزند
این است...
حکایت کسی ک
با
لبخند هایش...دنیایی را میخنداند...


مائده
ساعت22:04---18 شهريور 1393

بسلامتی اون لحظه ای که از همه دنیا دلت گرفته نه کسی رو داری باهاش درد و دل کنی...
نه دلت میخواد کسی رو ناراحت کنی...
سکوت میکنی و تو دلت میگی باشه قسمت منم این بود!


درسا
ساعت13:38---18 شهريور 1393
دیگر چیزی نمیخواهم

اغوش تو باشد و شانه های تو

به دنیا می گویم خداحافظ

من دنیایم را پیدا کردم


❤3ƛƦ€h❤
ساعت18:46---16 شهريور 1393
من التماس میکــــــــــنم
اما تو میخنــــــــــــــــدی
من خیره میمونــــــم
چشماتو میبنـــــــدی

من عاشقت بودم
چرا نمیفهمی
نمونده از قلبت برای من سهمی
منم که آرومم
تویی که لج کردی
.......
از این همه شاید
دچار تشویشم
بمونو با رفتنت نکش به آتیشم


pirooz
ساعت16:27---16 شهريور 1393
سلام..
ممنون به وبم سر زدی..
لینکتون کردم..
موفق باشی


مژده
ساعت0:02---16 شهريور 1393
کم باش ،اصلا هم نگران کم شدنت نباش .
اونی که اگه کم باشی، گمت کنه ،همونیه که اگه زیاد باشی ، حیفت می کنه!
سعی نکن متفاوت باشی .
فقط خوب باش....همین


آناهیتا
ساعت17:31---15 شهريور 1393
فقط هنر پیشه ها نیستند که رنگ عوض میکنند...
گاهی گنجشک ها هم لباس پرستو ها را به تن میکنند...
نگاهت که به نگاهشان گره خورد...
پر میکشند و میروند...
تو میمانی و یک کتاب خاطره از گنجشکی...
که خیلی خوب...
نقش پرستو ها را بازی میکرد...
پاسخ:مرسی گلم ....زیباست


shaghayegh
ساعت11:25---15 شهريور 1393
هـــــــــــــــــــــــــــــ ــــی نـــــــــــــــــــــــــــــ ــرو
کــــــــــــاش بـــــــــــــفهمی
ماندنت آرزوی من است


shah-tahna
ساعت1:27---15 شهريور 1393
::
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !
پاسخ:طریق دوست داشتن هر چیز آن است که/// بدانی آن را روزی از دست می دهی


shah-tahna
ساعت1:27---15 شهريور 1393
بارانِ سربی میشود
وقتی نیستی میریزد بر سرم
خاطراتـــــتــــــ . . .


دلبند
ساعت0:03---15 شهريور 1393
گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت
دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر میکنم . . . !
پاسخ:خوب کاری میکنی عزیزم
پاسخ: دلبند جون ممنون از کامنتای زیباااااااات ❤


دلبند
ساعت0:03---15 شهريور 1393
از روزی که
تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید؟ یا پیش من بماند؟؟؟
پاسخ:واقعا سخته تصمیم گیری


دلبند
ساعت0:02---15 شهريور 1393
من رو نمیخواست
بتی که از من ساخته بود رو میخواست
واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم . . .
پاسخ:الهییییییییییییی


khatere98
ساعت17:13---14 شهريور 1393
هيچــکس ســرش آنقـدر شلـوغ نيـست

کـه زمـان از دسـتش در بـرود و شـما را از يـاد ببـرد

همـه چيز بـرمي گردد به اولويـت هـاي آن آدم

اگـر کسي بـه هـر دليلـي تـو را يـادش رفـت

فقـط يــک دلـيــل دارد

تـو جـزو اولــويــت هـايــش نـيـسـتي


atefeh
ساعت17:13---14 شهريور 1393
ωـــــــاـבـہ پا پَـω می‌ڪشــــــم


هرچنـــــــב


هیچوقت پــــــاے من وωـط نبــــــوב .


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت16:44---14 شهريور 1393
""بـــزی "" کــه مـــا بــــه دَهـــنش شــیــــرین
نَیومـــَــدیــم هَِمــــون بهتــَـر کــــــه بـِـمیــــره ..

بـــ ـــــــ ـــــــــــــــــــــ ــــ ـــ ــــدرکــــــ !!
پاسخ:اره بدرککککککککک


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠
ساعت16:43---14 شهريور 1393
اونـــــی کـــه
""دَستــش"" دور گـَـردَن شـُــمآستـــ

""قــَــلآده ش"" دَسـتــــــ مــآ بـــود

خــوبـــــــ ""پــــآرس ""نــَـکرد

ولــــش کـَـردیـــم

خوآســـتَم بــــگم در جـَــریآن بــــآشی ..


پاسخ:گازنگیره ی وقت!!!!!!!!!!!!!!


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت16:40---14 شهريور 1393
عیـــزم موقــعی کــه مــا خــآص بــودیم

شمـــا تــو کمـــر بابــآتـــ بـــودی
پاسخ:خب دیگهههههههه


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت16:40---14 شهريور 1393
خدایاصبرایوب رابه رخم نکش...

"عشقم" درآغوش دیگریست وحرفی نمیزنم.
پاسخ:آفرین ♥


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت16:30---14 شهريور 1393
ωـــــــاـבـہ پا پَـω می‌ڪشــــــم


هرچنـــــــב


هیچوقت پــــــاے من وωـط نبــــــوב .
منتظرتم بهم سربزن ممنون


khatere98
ساعت17:27---13 شهريور 1393
نوشتم حرف دل تا تو بخوانی

، که چون دورم ز تو دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم ،

تو را تا بی نهایت دوست دارم
پاسخ:...❤


pirooz
ساعت16:17---13 شهريور 1393
خوشبختی "" داشتن کسی است… که بیشتر از خودش تــــــــــو را بخواهد… و بیشـــتر از تــــــــو… هیـــــــــــچ نخواهد... و تــــــــــو... برایش تـــــــمام زندگی باشی
پاسخ:لایک


atefeh
ساعت11:16---13 شهريور 1393
خدايا وقتي دلت مي گيره چيكار ميكني؟
ميري يه گوشه مي شيني...
هي با نگآت بازي ميكني كه...
يادت بره مي خواستي گريه كني...؟
يه ليوان آب ميخوري كه...
همه بغضاتو قورت بدي...
آنوقت يادت مياد خدايي و بايد تنها باشي...؟
خداجون نميدوني...
اين روزها چقدر خـــــــــــــــــــــــــــدا بودم...
پاسخ:مرسی گلم


atefeh
ساعت11:15---13 شهريور 1393
هرگاه کسی خشم داشت: به نوازش و کلام مهرآمیزی نیازمند است.

اگر کسی حسد می‌ورزید : نیاز دارد دیده شود.

اگر کسی شاکی و گله مند بود : نیاز دارد شنیده شود.

اگر کسی تلخ بود نیاز دارد: مهربانی دریافت کند.

اگر کسی ستم می‌کند نیاز داشته است که : دوست داشته شود.

اگر کسی بخل ورزد نیاز داشته است که : بخشیده شود.

و همه‌ ی اینها در یک نقطه مشترکند .

نیاز دارند که :

عشق بر آنها چون باران ببــــــــــارد...


atefeh
ساعت11:15---13 شهريور 1393
غمگینی آدم هایی کـه دوستشــــان دارم غمگینم می کند.

گاهی دلـــــم می خواهد با انگشتم گوشه لب شان را بالا ببرم

شاید خنـــــــده یــادشــان بــیاید.

اینکه کاری از دستــــم بر نمــی آید..!

اینکه زورم به دنــــــیا نمی رسد ، تلـــــخ است !

خـــــــــــــــــــــــــــ ــــیلی تــــــــــــــلخ ....


atefeh
ساعت11:14---13 شهريور 1393
چه توقعی میتوان داشت؟! از شهری که قلب هایش مثل قبـرهایش چند طبقه است

atefeh
ساعت11:14---13 شهريور 1393
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ… ﻓﻘﻂ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻭ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾﻢ ﺩﺭﺱ ﻧﺮﺳﯿﺪﻥ ﻣﯿﺪﻫﻢ..!

atefeh
ساعت11:13---13 شهريور 1393
چـه خوب اسـت ،

گـاه گاهی دروغ بـگـویی بـﮧ دلـت (!)

و نـگـذاری ڪـه بـدانــد ،

بـی نـــــہـایـت تـنـــهـا سـت . . .


shah-tahna
ساعت1:22---13 شهريور 1393
سلام اجی خووووووودم....خوبی؟؟؟؟؟؟/
این وبت هم مث اون یکی عالیه...اینم لینکش کردم
پاسخ:سلام داداشی ....مرسی....لطف داری ممنون


mar♥jan
ساعت23:37---12 شهريور 1393
امروز آرزویم را در گوش قاصدک خواندم

به باد سپردم

قبل از اینکه

چون قبلی ها

بر باد رود...
پاسخ:مرسی گلم❤


mar♥jan
ساعت23:34---12 شهريور 1393
من بودم و تنهایی و یک راه بی انتها
یک عالم گله و خدایی بی ادعا
گم شده بودم میان دیروز و فردا
...* تا تو را یافتم . . . با تو خودم را یافتم *...


mar♥jan
ساعت23:32---12 شهريور 1393
ﭘـــﺲ ﺍﺕ ﻧﻤـــﯽ ﺩﻫﻢ..

ﺑـــﻪ ﻫـــﯿﭻ ﺳﺎﻋــــﺘﯽ
ﺑـــﻪ ﻫﯿـــﭻ ﺩﻗﯿﻘـــﻪ ﺍﯼ
ﺑـــﻪ ﻫﯿـــﭻ ﻗﯿﻤﺘــــﯽ !

ﺳﺨﺖ ﭼﺴﺒﯿــــﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﻤﺎﻣــــﺖ ﺭﺍ
ﻣﮕــر ﺗو را ﺳـــــﺎﺩﻩ ﺑﺪﺳــــﺖ آﻭﺭﺩﻡ ...
ﮐﻪ راحـــــت ﺍﺯ ﺩﺳﺘــــﺖ ﺑﺪهــــم ...


مائده
ساعت22:26---12 شهريور 1393
یَقـِـﮧ ے !!! اِحســآســـآتـــــــــ !!! روُ بگیــــرے



بزَنـے تــُــو // گـــُوشِشـــ //



بـا تـــَـمـآمـ قُـבرَتـــــ سَرش בآב بـزَنے بگے :



خـــــــَــــفِـﮧ شُو בیگِـﮧ بَسِـﮧ





تـــآ اَلآטּ ـهــَ ـــــــر چــــــے ڪِشیـבَم





بـﮧ خـــآطـِر تــــُــــــو بــُوבه . . . .
پاسخ:..❤


مائده
ساعت22:24---12 شهريور 1393
دِلِ مَـــــن
کُــــلــبـــۀ بـــارانــیـستـــــــ …
وَ تُـــــو ،
آن بـــارانِ بــــی اِجــــازهِ ای ؛
کِــــه نـاگــــهــــان دَر اِحــســــاسِ مَـــــــن ،
چِـــکِّــــــه مـــــی کُـــنــــــی…


مائده
ساعت22:23---12 شهريور 1393

ســــــــــــــــــــــــلام تی ه اونی که دلم واسش خیلی تنگه.
اما بهش قول دادم مزاحمش نشم...
ســـــــــــــــــــــــــــ لامتیه اونی که آرزوی داشتنش واسه منه و وصالش واسه رقیب من....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونیکه فقط خوبیشو خواستم ولی همه جا نشست بدیمو گفت....
ســــــــــــــــــــــــلام تیه اونی که میدونم بهم خیانت میکنه.
اما خودمو گول میزنم و میگم دروغه.....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونی که حتی با هزار تا بدی که در حقم کرده اگه بازم بیاد طرفم دلم نمیاد برنجونمش....
ســـــــــــــــــــــــــــ ــلامتیه اونیکه تا فهمید چقد دوسش دارم شروع کرد به اذیت کردن....
و ســــــــــــــــــــــلامتیه اوناییکه دلشون مثل من از یه بیمعرفت خــــــــــــونه....


مائده
ساعت22:22---12 شهريور 1393
خوشبختی داشتن کسی است...
که بیشتر از خودش
تو را بخواهد...
و
بیشتر از تو...
هیچ نخواهد..
و
تو...
برایش تمام زندگی باشی
پاسخ:مرررررسی گلم


مائده
ساعت22:21---12 شهريور 1393
افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …


بهنام
ساعت18:16---12 شهريور 1393
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !
پاسخ:زیبا بود


shaghayegh
ساعت17:48---12 شهريور 1393
سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد وبلاگ عالیی دارین با افتخار لینکتون کردم شما هم منو لینک کنید
پاسخ:سلام مرسی ❤ عزیزم...لطف دارین شما هم لینکین


atefeh
ساعت17:22---12 شهريور 1393
ســــــــــــــــــــــــلامتی ه اونی که دلم واسش خیلی تنگه.
اما بهش قول دادم مزاحمش نشم...
ســـــــــــــــــــــــــــ لامتیه اونی که آرزوی داشتنش واسه منه و وصالش واسه رقیب من....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونیکه فقط خوبیشو خواستم ولی همه جا نشست بدیمو گفت....
ســــــــــــــــــــــــلام تیه اونی که میدونم بهم خیانت میکنه.
اما خودمو گول میزنم و میگم دروغه.....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونی که حتی با هزار تا بدی که در حقم کرده اگه بازم بیاد طرفم دلم نمیاد برنجونمش....
ســـــــــــــــــــــــــــ ــلامتیه اونیکه تا فهمید چقد دوسش دارم شروع کرد به اذیت کردن....
و ســــــــــــــــــــــلامتیه اوناییکه دلشون مثل من از یه بیمعرفت خــــــــــــونه.... —
upam
پاسخ:مرسی گلم ❤ زیبا بود....الان میاااااااام


khatere
ساعت15:56---12 شهريور 1393
هر چند نمی‌دانم خواب‌ هایت را با که شریک می‌ شوی

اما هنوز شریک تمام بی‌خوابی ‌های من تویی

پاسخ:هییییییییییییی


عشق ممنوع معصومه
ساعت14:51---12 شهريور 1393
نیمکت درونم خاک گرفته است..

هررهگذری که رد می شود فقط بند کفش هایش را سفت می کند و می رود..

خوشحالم دوست خوبی مث تو داشتم و دارم حتی تو دنیای مجازی
پاسخ:فدات گلم همچنین ♥


azizikish
ساعت14:47---12 شهريور 1393
مرسی از اینکه من را نظر باران کردی
پاسخ:خواهش میکنم ...قابلی نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 شهريور 1393برچسب:عاشقانه همراه من قدم بردار, ] [ 1:22 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .