روزنه ی امید(خدا)

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

خدا تنها  روزنه ی امیدیست که هیچگاه بسته نمی شود

 

تنها کسی ست که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد 

 

با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت 

 

تنها خریداریست که اجناس شکسته را برمیدارد

 

و بیشتر میخرد 

 

او  تنها کسی ست که،وقتی همه رفتند،می ماند

 

وقتی همه  پشت کردند،آغوش میگشاید 

 

وقتی همه تنهایت گذاشتند،محرمت می شود

 

زندگیتان سرشار از یاد خدا باد

 

 



نظرات شما عزیزان:

pirooz
ساعت16:25---13 شهريور 1393
خدا را دوست بدار.... حداقلش این است که یکی را دوست داری که روزی به او می رسی . . .
پاسخ:اگر اراده کنی که خودت را حفظ بکنی/ پروردگار هم هنگام ارتکاب گناهان ، برای تو ایجاد مانع می کند


SHAHAB
ساعت9:40---2 شهريور 1393
گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی “دوستم داشته باش”
این یک قلم جنس را نداریم … تمام شد … من تعطیلم !


ترلان
ساعت20:53---28 مرداد 1393
همیشه بهت می گفتم دلم می خواد خوشحالت کنم

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت21:07---27 مرداد 1393
✘خاڵــے تــړ از ســڪۅتــҐ...✘

✘اכּبـــۅهـے از تــــړاכּـــﮧ...✘

✘بـــا یــآנ صبـــح ړۅݜـــכּ امــآ..✘

✘امــےـــנ باطــــڵ...✘

✘ݜــب נائـــمــے ســت اכּـــگــآړ...✘


مائده
ساعت20:52---25 مرداد 1393
” تو ”
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد . .


م مثل مرتضام(kiss m )
ساعت15:26---18 مرداد 1393

سلام خوبی؟ ادم ها برای هم سنگ تمام می گذارند، اما نه وقتی که در میانشان هستی، نه... انجا که در میان خاک خوابیدی، "سنگ تمام" را میگذارند ومی روند ..


پاسخ:سلام مرسی.♥...مرسی زیبا بود



ترلان
ساعت19:19---14 مرداد 1393
یه وقتای آدم اونقدر تنهاست که


آرزو داره یکی صداش کنه


حتی اشتباهی...!!
پاسخ:ممنون گلم♥


maryam
ساعت18:45---14 مرداد 1393
پیــش از مــن و تــــو بســیار،

بــوבِند و نقــش بســتنـבِ

בِیــوارِ زنــבِگـے را زینگونه یــاבِگـــــــاران

وین نغــمه ـے محبت

بعـבِ از مــن و تــــو مانَـבِ

تا בِر زمــانه باقیــست آوازِ بــاבِ و بــــــاران


مهران
ساعت1:58---9 مرداد 1393
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره ، مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی
پاسخ:لایک


عشق ممنوع
ساعت18:19---8 مرداد 1393
مرسیییییییییی عزیزم که هوامو داری وبهم سرمیزنی
پاسخ:خواهش عزیزم ....♥


ترلان
ساعت15:37---7 مرداد 1393
خوبم …!

باور کنید …؛

اشک ها را ریخته ام …

غصه ها را خورده ام …؛

نبودن ها را شمرده ام …؛

این روزها که می گذرد …

خالی ام …؛

خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛

و حتی از عشق …!

خالی ام از احساس …

پاسخ:لایک...♥


ترلان
ساعت19:36---5 مرداد 1393
گــنـاه تــــو رفــتـن نـیستـــــ ...!



گـــنـاه تــــو ایــن اسـتــــ ؛





کــــه حــــرفـهـــایـتــــ ... ،



بــوی مـــانــدن مــــی داد...
پاسخ:مرسی گلم جالب بود


عشق ممنوع
ساعت9:29---4 مرداد 1393
سلام بیاتو وبم ببین خوب شده راستی الآن دقیقا اسمت چیه ببخشید که اینو میپرسم اخه خیلی کنجکاوم
پاسخ:سلام عزیزم،حتما میام وبت ....DUYĞUیعنی احساس کلمه ی تورکی هست


محمد و مونا
ساعت5:58---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
* آپم*
پاسخ:....♥


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت1:49---4 مرداد 1393

پاسخ:ممنون از حضورتون


عشق ممنوع
ساعت3:20---3 مرداد 1393
مرسییی که به وبم سرزدی موفق باشی
پاسخ:خواهش میکنم،همچنین عزیزم....♥


محمد و مونا
ساعت7:32---1 مرداد 1393
بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!
پاسخ:ایـــنـ روزهـــآ شیـــر هـــم راضیســـتـــ ... بــآ دُمـشــ بــــآزی کنند نه بــآ دلـــشـــ


m
ساعت21:33---30 تير 1393
دنیا اگر مردانگی سرش می شد نامش دخترانه نبود،اگر زیبایی سرش میشد قهوه اش سرد نبود،اگر زندگی سرش میشد سخن هایمان تلخ نبود...
پاسخ:چه تقابل عجیبی ست ... به دنیا می آییم ولی به آخرت می رویم ؛ آری برای رسیدن به آخرت باید از دنیا گذشت ...


محمد و مونا
ساعت5:59---26 تير 1393
گاهی دلم برای خودم تنگ میود ..گاهی دلم برای باور های گذشته ام تنگ

میشود... گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ام میگیرد... گاهی ارزو میکنم ای

کاش دلی نبود ...تا تنگ شود.. تا خسته شود... تا بشکند...
پاسخ:من اینجا دلم تنگ است، و هر سازی که میبینم،بد آهنگ است... بیا ره توشه برداریم،قدم در راه بی برگشت بگذاریم... ببینیم آسمان هرکجا،آیا همین رنگ است؟!


درسا
ساعت6:21---25 تير 1393
در زمینی که ضمیرِ من و توست

از نخستین دیدار، هر سخن، هر رفتار

دانه هاییست که می افشانیم

برگ و باریست که می رویانیم

آب و خورشید و نسیمش «مِهـــر» است

گر بدان گونه که بایست به بار آیـَد

زندگی را به دل انگیزترین چهره بیــارایَد...

پاسخ:یک روز رسد خوشی به اندازه ی کوه.....یک روز رسد غمی به اندازه ی دشت.... افسانه ی زندگی چنین است .....در سایه ی کوه،باید از دشت گذشت.


mar♥jan
ساعت17:44---24 تير 1393
http://nabzehsas.loxblog.com/ادرس جدیدمه لطفا با این لینکم کن میسی
پاسخ:اوکی گلم


محمد و مونا
ساعت16:20---23 تير 1393
” مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”
پاسخ:لایک❤


mahdi
ساعت2:50---22 تير 1393
ای جـمـلـه بـیکـسـان عـالـم را کَـس

یـک جـو کرمـت تـمـام عـالـم را بـَس

مـن بـیکـَسَـم و کـسی نـدارم جز تـو

یا رب به فریاد من بی کَس رَس


mar♥jan
ساعت10:35---21 تير 1393
بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن “ من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم ” ، بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !
پاسخ:ممنون از حضورت گلم ❤


mar♥jan
ساعت10:34---21 تير 1393
یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !


پاسخ::|اره والا


نازنین
ساعت23:01---16 تير 1393
خدایاااا...
پاسخ:.....❤


⋩♣☠.ომɾყმო . ★ .მlօղε.☠♣⋩
ساعت18:27---15 تير 1393
آدَم هـآ گِــریــِ مـی کُـنَـنـد، نــَ بــِ ایــن دَلــیــل کــِ ضَــعـیــف هَسـتَــنــد؛

بَــلـکــِ بــِ ایــن دَلــیــل کــِ سـآل هـآیــِ زیـآدی قَـوی بــودَنــد.

پاسخ:بعضی درد ها مثل چایی می مونن... با گذشت زمان سرد میشن... ولی تلخیش از بین نمیره !


amorous
ساعت0:22---14 تير 1393
سلام متنایی که گذاشتی خیلی به دلم نشست. مرسی که بهم سر زدی.با افتخار لینک شدی. موفق باشی. بازم منتظرتم. یا حق.
پاسخ:مرسی، شما هم لینک شدین


ترلان
ساعت16:06---13 تير 1393
دیـوارهایی که می سازی ..
هـر روز و هــر روز ..
بیشتر می شوند !!
بنــای بـــی احساس من …
آخر من از کجــا …
برای این همه دیــوار …
پنجــــره پیدا کنمــ .. !!
پاسخ:❤


مجید
ساعت1:47---13 تير 1393
سلام وبلاگ خوبی داری به کارت ادامه بده موفق باشی
پاسخ:مرسی نظر لطفتونه


آذر
ساعت13:38---12 تير 1393
سلام مرسی که سر زدی اگه باتبادل لینک موافقی بخبر
پاسخ:خواهش عزیزم،حتما


محمد
ساعت8:23---12 تير 1393
نميدانم چه بگويم كه نه خود اتش بگيرم نه ان كس كه ميخواند مدتيست سكوت كرده ام...سكوت
پاسخ:سکوت میکنم،سکوت! نه اینکه دردی نمانده... نــــــــــه!!! گلویی نمانده برای فریاد...


ehsan
ساعت23:41---11 تير 1393
سلام از اینکه نظرتو گفتی خیلی ممنونم باتبادل لینک موافقی
پاسخ:خواهش میکنم، لینک شدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:روزنه ی امید(خدا), ] [ 14:55 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .