آیریلیق

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فیکریندن گئجه لر یاتا بیلمیرم


بو فیکری باشیمدان آتا بیلمیرم


دئییرم چون سنه چاتا بیلمیرم


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

اوزوندور هیجرینده قارا گئجه لر


بیلمیرم من گئدیم هارا گئجه لر


ووروبدور قلبیمه یارا گئجه لر


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

یادیما دوشنده آلا گوزلرین


گویده اولدوزلاردان آلام خبرین


نئیله ییم کسیبدیر مندن نظرین


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

آیریلیق دردینی چکمه ین بیلمز


یاردان آیری دوشن گوز یاشین سیلمز


دئییرلر اینتظار خسته سی اؤلمز


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

 

نئجه کی ائلیمدن آیری دوشندن


سورار بیربیرینی گوروب بیلندن


حسرتله سیزلار یار داییم بو غمدن


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

ایل لردی اوزاقام آرخام ائلیم دن


بلبلم دوشموشم آیری گولوم دن


جور ایله آییریب شیرین دیلیم دن


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

 

اولوبدور بیگانه یاریم_ یولداشیم


غریبه ساییلیر سئوگیم – سیرداشیم


بوجاوان چاقیمدا آغاردیب باشیم


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

منی آغلاداندان گولوش ایسته رم


آیری دوشنیمله گوروش ایسته رم


حصاری ییخماقا یوروش ایسته رم


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق

 

 

 

سئوگیلیک اولوبدور شانی فرهادین


سئوگی سی هاردادیر، هانی فرهادین


دییه ره ک چیخاجاق جانی فرهادین


آیریلیق، آیریلیق، آمان آیریلیق


هر بیر دردن اولار یامان آیریلیق



نظرات شما عزیزان:

محدثه☺
ساعت21:28---24 بهمن 1394
زیر آوار آخرین حرفت جا مانده ام !
لعنتی ! نمی دانی *خداحافظت * چند ریشتر بود . . . !

.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا دیه هیچ وخ نمیبینمت


katiii
ساعت1:58---5 تير 1394
براي کشتن يک پرنده يک قيچي کافي ست. لازم نيست آن را در قلبش فرو کني يا گلويش را با آن بشکافي. پرهايش را بزن... خاطره پريدن با او کاري مي کند که خودش را به اعماق دره ها پرت کند


katiii
ساعت1:58---5 تير 1394
خوش به حال آسمون كه هر وقت دلش بگيره بي بهونه مي باره ... به كسي توجه نمي كنه ... از كسي خجالت نمي كشه... مي باره و مي باره و... اينقدر مي باره تا آبي شه... ‌آفتابي شه...!!! کاش... کاش مي شد مثل آسمون بود... كاش مي شد وقتي دلت گرفت اونقدر بباري تا بالاخره آفتابي شي... بعدش هم انگار نه انگار كه بارشي بوده


katiii
ساعت1:58---5 تير 1394
عشقي كه با اشكهاي چشم شستشو گردد هميشه پاكيزه و زيبا خواهد ماند . ( ويليام شكسپير )


katiii
ساعت1:57---5 تير 1394
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم


ساده دل
ساعت19:35---31 مرداد 1393
توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولی.... افسوس.... که رویا بود....


ساده دل
ساعت19:31---31 مرداد 1393
صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست… صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم


ساده دل
ساعت19:31---31 مرداد 1393
اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

ساده دل
ساعت19:30---31 مرداد 1393
قطره؛ دلش دریا می خواست
خیلی وقت بود که به خدا خواسته اش رو گفته بود
هر بار خدا می گفت : “از قطره تا دریا راهیست طولانی، راهی از رنج و عشق و صبوری، هر قطره را لیاقت دریا نیست! “
قطره عبور کرد و گذشت
قطره پشت سر گذاشت
قطره ایستاد و منجمد شد
قطره روان شد و راه افتاد
قطره از دست داد و به آسمان رفت
و قطره؛ هر بار چیزی از رنج و عشق و صبوری آموخت
تا روزی که خدا به او گفت : امروز روز توست، روز دریا شدن!


ساده دل
ساعت19:29---31 مرداد 1393
آمدم برایت عاشقانه بنویسم

کاش بودی و می دیدی کار من به کجا کشیده ...

مدتیست این آدمهای اطرافم از من خواسته ی غیر ممکن دارند...

از من می خواهند تو را فراموش کنم...فراموش...

اصلا من نمی دانم فراموشی یعنی چی؟...

اینها نمی دانند نفسهای من وابسته به نفسهای توست...

اگر تو را فراموش کنم...دیگر نفس های من باز دمی نخواهد داشت...

من که گله ای ندارم...از این دلتنگی...از این دوری...از این نخواستن ها....


ترلان
ساعت20:53---28 مرداد 1393
وقتی کسی با شما مانند یک گزینه رفتار میکند

با خارج کردن خودتان از معادله به او کمک کنید تا انتخاب هایش را محدود کند

.به همین سادگی


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت21:06---27 مرداد 1393
✘همچـــۅכּ ســآ؏ـــت ݜــــכּے ݜــــנﮧ اҐ✘

✘ڪــــﮧ כּـفــــ๛ هـــآے ﺂخـــړݜ ړا مـےـــزכּנ✘

✘ۅ اڵـتــمــآ๛ ـمــےڪـــכּـנ✘

✘یڪــے پیــــدآ ݜــــۅנ ۅ بــــړݜ گــــړנآכּנ✘

✘مَــــن هَــــم✘

✘כּــــﮧ...!✘

✘ڵطــــفا بــــړҐ כּگــــړدآכּــےנ!!!✘

✘بگــــذآړےנ تمــــآم ݜــۅҐ..✘


AmirrezA
ساعت13:11---27 مرداد 1393
عاشقی یعنی اسیر دل شدن / با هزاران درد و غم یک دل شدن
عاشقی یعنی طلوع زندگی / با صداقت ، هم نشین گل شدن
عاشقی یعنی که شبها تا سحر / غرق در دریای رویاها شدن
عاشقی یعنی تحمل ، انتظار / مثل ماه آسمان تنها شدن


دختر تنها
ساعت1:10---27 مرداد 1393
مثـل ِ این صدا خفـــه کن ها میمونه که میـذارن سر هفت تیـــــــــر !

خیانت رو میگم …

بی صــــدا می کشتت.


دختر تنها
ساعت1:10---27 مرداد 1393
به خدا گفتم:خدا جون تو که ميدونستى تنهام ميذاره


چرا اجازه دادى وارد زندگيم بشه

گفت:اونطور که اون لاشى گفت عاشقته

منم باور کردم!!


ساده دل
ساعت1:08---27 مرداد 1393
بزرگترين هديه ايي که ميتوان به کسي داد ؛

زمان است !

هنگاميکه براي يک نفر وقت ميذاري ،

قسمتي از زندگيت را به او دادي ....

که باز پس نميگيري !


ساده دل
ساعت1:08---27 مرداد 1393
تلــخ شــده ام ايــن روز ها
مــثل ليــمويي چــاقو خــورده
که گوشــهء بشــقاب جــا مــانده .


sara
ساعت1:19---14 مرداد 1393
قدر هر لحظه از زندگی را در زمان خود بدان
نه زمانی که خاطره ای بیش نیستند.....

پاسخ:هیییییییییییی


ترلان
ساعت19:38---5 مرداد 1393
ان قدر از قهر واشتی هایت گفتم

که دیگر خودم هم خسته شدم !

بچه نیستی که دنبالت بیایم

این بار خودت برگرد !!!
پاسخ: اره بزار خودش برگرده تا پررو نشه ..... لایک


m
ساعت19:05---5 مرداد 1393
صابر را از صبر میگیرند،حاکم را از حکم ولی نمیدانم چرا همش "تو"را از "من" میگیرند
پاسخ::-|


Hip-Hop Girl
ساعت9:25---3 مرداد 1393
Salam webe ghashangi dari
matalebesh kheili khoob bood
mamnoon ke be man sar zadi
movafagh bashi
پاسخ:مرسی عزیزم،همچنین ....♥


محمد و مونا
ساعت7:33---1 مرداد 1393
بي حس شده ام از درد !
از بغــض !

فقط گاهـی

خـط ِ اشکی… میسـوزانـد صـورتـم را.
پاسخ:منتــــــــظر هیــــچ دستی در هیـــچ جـــآی ایـــن دنیــــآ نبـــاش! ... اشــــک هآیت را بــــآ دست هـــآی خودت پـــــــــآک کن ... که همه رهگــــذرند!


m
ساعت21:40---30 تير 1393
راستی فقط "سنی چوخ ایستیرم"رو بلدم حالا غلط ازم نگیری شاید درستم ننوشتمش لایک خانومی کلماتش خیلی قشنگه ولی حیف نفهمیدم موضوعش چیه
پاسخ: ممنون از حضورتون ، درست نوشتین،موضوعش جدایست


m
ساعت21:36---30 تير 1393
من که هیچی نفهمیدم باید برم اذری یاد بگیرم
پاسخ:خوبه حتما یاد بگیر داداش


im not ok
ساعت0:59---30 تير 1393
هه زندگی کلاهتو بنداز هوا
صداقت من حریف هرزگی زمونه نمی شه
...وب زیبایی داری موفق باشی
پاسخ:ممنون،لطف دارین


غریبه
ساعت3:02---25 تير 1393
سلام ممنون به برکه من سر زدینوب زیبایی دارین. لینک شدین، اگه میشه لینک کنین.

آغلارام آخشام اولان وقتينده سنسيز گوزليم

گز دولان دنيادا سن اغلاما منسيز گوزليم

سن منيم نازلي گولوم سن گوزليم دردين اليم

اوزون انصاف ائله سنسيز نئجه دنيادا قالیم

پاسخ:ممنون از حضورتون،شما هم با افتخار لینک شدین........شعری که نوشتی عالیس مرسی ❀


ماهان
ساعت1:56---25 تير 1393
اسمت چیه؟
پاسخ:اگه منظورتون معنیشه،یعنی احساس


mar♥jan
ساعت10:39---21 تير 1393
ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام
دنیا منیم اولسا ، سنه خاطر ساتارام
پاسخ:یاشا گولوم


mar♥jan
ساعت10:37---21 تير 1393
خیلی خوشگل بود میسی.منم اذری بلدم
پاسخ:مرسی عزیزم


محکوم
ساعت11:33---16 تير 1393
واقعا عالیه خوشحالمکه توهم ترکی
پاسخ:خواهش همچنین،موفق باشین


ترلان
ساعت16:07---13 تير 1393
برای خیانت ، هزار راه هست
اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !
پاسخ: لایک


محمد
ساعت8:26---12 تير 1393
ميشه لينك كنم كه هميشه سر بزنم وبت؟؟؟
پاسخ:ممنون میشم،شما هم لینکین


ehsan
ساعت23:42---11 تير 1393
قشنگ بود مرسی



پاسخ:ممنون از حضورتون


reyhane
ساعت22:32---11 تير 1393
سلام ممنون ک اومدی وب تو هم عالی عزیز
پاسخ:مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:آیریلیق, آیریلیق, آمان آیریلیق, ] [ 2:31 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .