این روزها پر از سکوتم

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

نه حوصله دوست داشتن دارم

 

نه میخواهم کسی دوستم داشته باشد

 

 

این روزها سردم

 

مثل دی، مثل بهمن، مثل اسفند

 

 

مثل زمستان

 

احساسم یخ زده است

 

 

آرزوهایم قندیل بسته است

 

امیدم زیر بهمن سرد احساساتم دفن شده است

 

 

نه به آمدنی دلخوشم نه از رفتنی غمگین

 

این روزها پر از سکوتم



نظرات شما عزیزان:

omid
ساعت1:43---5 تير 1394
زرد است که لبريز حقايق شده است تلخ است که با درد موافق شده است شاعر نشدي وگرنه مي فهميدي پاييز بهاري است که عاشق شده است


omid
ساعت1:43---5 تير 1394
هيچ کس براي شکست خوردن نقشه نميکشد بلکه اين نقشه است که اگر اشتباه کشيده شود به شکست ميانجامد


sahel
ساعت1:43---5 تير 1394
دوست داشتن کساني که دوستمان دارن کار بزرگي نيست،مهم ان است انهاي که ما را دوست ندارند ،دوست بداريم


sahel
ساعت1:42---5 تير 1394
بخون به سلامتي هر چي عاشقه 1- به سلامتي سه كس : غريب ، تنها ، بي كس 2- به سلامتي گاو چون كه نگفت من ، گفت ما ?- به سلامتي كرم خاكي به خاطر خاكي بودنش ?- به سلامتي خيار به خاطر اينكه يار داره 5- به سلامتي شلغم به خاطر اينكه غم داره 6- به سلامتي كلاغ ، هر چند كه سياهه ولي عوضش يه رنگه 7- به سلامتي ديوار كه هر مرد و نامردي بهش تكيه ميكنن 8- به سلامتي شمع که تا آخرش به پات ميسوزه

sahel
ساعت1:42---5 تير 1394
عشق يعني خاطرات بي غبار دفتري از شعر و از عطر بهار. عشق يعني يك تمنا، يك نياز، زمزمه از عاشقي با سوز و ساز. عشق يعني چشم خيس مست او، زير باران دست تو در دست او

sahel
ساعت1:42---5 تير 1394
میخوام به سردی شبهام بخندم... میخوام به پوچی فردام بخندم... وقتی میبینمت با دیگرونی... تو اوج گریه هام میخوام بخندم... میخوام داد بزنم تنهای تنهام... میخوام وقتی میگم تنهام بخند


sahel
ساعت1:41---5 تير 1394
چنان دل کندم از دنيا که شکلم شکل تنهاييست ببين مرگ مرا در خويش که مرگ من تماشاييست


sahel
ساعت1:41---5 تير 1394
یک نفر ... یک جایی ... تمام رویاهاش لبخند توست ... و زمانی که به تو فکر می کنه ... احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه ... پس هر گاه احساس تنهایی کردی ... این حقیقت رو به خاطر داشته باش ... یک نفر ... یک جایی ... در حال فکر کردن به توست

هانیه
ساعت16:34---1 تير 1394
نه آرامشت را
به چشمـﮯ
وابسته كن،
نه دستت را
به گرماے دستـﮯ
دلـخوش...
چشمها بسته میشوند و
دستــها مشت میشوند...
و تو مـﮯمانـﮯ و
یك
دنـــیا م
تــــــنهائی...
عالی واقعا لایک داری گلم ببخش که دیر میام یکم کار دارم
پاسخ:مرسی گلم


آناهیتا
ساعت12:39---18 تير 1393
من با افتخار لینکت میکنم
اگه اجازه بدی از بعضی مطالبت استفاده کنم
پاسخ:شما هم لینک شدین❤


mahdi
ساعت15:46---25 اسفند 1392
درود.

دمت گرم ممنون از حضورت در وبم و نظرات زیبا راسی چرا اپ نکردی در عوضش من اپم ها یه سر بزن سرت گرفت راسی اگه اپ کردی یه خبر بهم بده

فدات
پاسخ: ممنون حتما سر میزنم


mahdi
ساعت15:26---17 اسفند 1392
دمت گرم با عکست کلی حال کردم
پاسخ:مرسی


mahdi
ساعت15:25---17 اسفند 1392
دمت گرم با عکست کلی حال کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:این روزها پر از سکوتم, ] [ 13:11 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .