خودم،تولدت مبارک

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه تولد دیگه...یا یک قدم نزدیک تر به مرگ!

 

هر سال که گذشت، از آدمها دورتر  شدم...

 

کادوهای تولد کم شد !

 

آدمهای بد دیدم...

 

آدمهای خوب دیدم...

 

غم دیدم...

 

دردو، قلبم با تمام وجود حس کرد!

 

تنهایی رو بلد شدم، اما واسم عادت نشد

 

من یاد گرفتم تنهایی خوبه ...

 

یاد گرفتم با داشته هام زندگی کنم...

 

یاد گرفتم اونایی که میگن میمونن، میرن!

 

بارفتن یه سری آدمها  از زندگیم، باورام هم رفت!

 

اما باورای جدید ساختم...

 

لبخندای جدید زدم

 

من یاد گرفتم زندگی کنم...

 

حتی شده با درد!!!

 

خـودم؛تـــولــدت مـــبارک...

 

تو تنهایی کسی هستی که همیشه بودیُ  ندیدمت

 

 تو تنها کسی هستی که هرگز ترکم نکرد...

 

خـــــودم؛ تـــولــدت مبــــــــارک

 

  



نظرات شما عزیزان:

katiii
ساعت1:47---5 تير 1394
ديشب در جادهاي سکوت در ايستگاه عشق هرچه منتظر ماندم کسي براي لمس تنهاييم توقف نکر و من تنهاتر از هميشه به خانه برگشتم!


katiii
ساعت1:47---5 تير 1394
تو را به دادگاه خواهند کشید...... .شاید به حبس ابد محکوم شوی جزییات جنایتت معلوم نیست اما اثر انگشتت را روی قلبی شکسته یافته ام


katiii
ساعت1:47---5 تير 1394
زندگي هنر نقاشي کردنه بدون استفاده از پاک کن. سعي کن هميشه طوري زندگي کني که وقتي به گذشته بر مي گردي نيازي به پاک کن نداشته باشي


katiii
ساعت1:46---5 تير 1394
گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟ آن زمان که خبر مرگ مرا می شنوی روی تو را کاشکی می دیدم شانه بالا زدنت را بی قید و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد و تکان دادن سر را که عجب! عاقبت مرد؟ افسوس


katiii
ساعت1:46---5 تير 1394
براي خريدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،‌ ديوانه هيچ نداشت و گريست،‌ گمان کردند چون هيچ ندارد مي گريد،‌ اما هيچکس ندانست که قيمت عشق اشک است


katiii
ساعت1:46---5 تير 1394
مي دوني بازي روزگار چيه؟؟ اين که تو چشم بذاري من قايم شم . بعد تو يکي ديگه رو پيدا کني


katiii
ساعت1:45---5 تير 1394
مشترک گرامي! اعتبار دوستي شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد يک بوس ارسال نماييد


katiii
ساعت1:45---5 تير 1394
آشفتگي من از اين نيست که تو به من دروغ گفته اي، از اين آشفته ام که ديگر نميتوانم تو را باور کنم


katiii
ساعت1:45---5 تير 1394
نمي دانم محبت را بـر چه کاغذي بنويسم که هرگز پاره نشود بـرچـه گلـي بـنويـسم که هـرگز پرپر نشـود بـر چه ديواري بنويسم که هرگز پاک نشود بـر چه آبـي بنويسم که هـرگز گل آلود نشود وسرانجام بـر چه قلـبي بنويسم که هـرگز سـنگ نشود

هانیه
ساعت16:35---1 تير 1394
خـــدایـــــا . . .
از این به بعد به مخلوقاتت
یک مترجم ضمیمه کن
اینجا هیچ کس
هیـچ کـس را نمـی فهمد آبجی لایککککککک
پاسخ:فدات


بهنام
ساعت21:33---21 اسفند 1392
ببخش شرمنده تولدت رو نمی دونستم شرمنده



پاسخ: خواهش میکنم فدا سرت ههه


mahdi
ساعت15:27---17 اسفند 1392
تولدت مبارک اجی جونم!!!!

چی کادو گرفتی از بابات؟!


پاسخ:ممنون داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:خـــودم؛تولدت مبـــــارک, ] [ 12:5 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .