تصاویری از گلهای زیبا(1)

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:20---3 مرداد 1394
ساعت روی دیوار…

از کار افتاده است…

می دانم…

از این که در نبودت…

ثانیه ها را شمرده ام…

خسته شده است…


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:12---24 تير 1394
حـرف تــازه ای نـدارم …

فقـط ….

خـزان در راه اسـت …

کلاه بگـذار ســر خـاطــراتی که یـخ زده اند ،

شـاید یـادت بیـافتد …

جیب هـایت را …

وقتـی دست هـایم مهمـانشـان بـودنـد …


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:09---24 تير 1394
بیهوده ورق می خورنــــــــد …

تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛

روزهــــای من …

همه یک روزند …

شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …


...
ساعت2:23---23 تير 1394


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:33---13 تير 1394
من مانده ام …



و انبوهی از اندوه …



و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت16:39---10 تير 1394
بســـ کنــــ سآعتــــ …

دیگــــــر خستـهـ شده امـــ ….

آرهـ مَنـ کم آورده امــ ….

خودمــ میدآنمــ کهـ نیستـــ …

اینقدر بآ بودنتـــ نبودنشــ رآ به رُخـــَم نکشـــ !


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:33---5 تير 1394
ساعت روی دیوار…

از کار افتاده است…

می دانم…

از این که در نبودت…

ثانیه ها را شمرده ام…

خسته شده است…


kati
ساعت13:38---1 تير 1394
یـﮧ موقعی هَست که هی اَز {خودتـــ} میپرسی

اونم دلش برآم {تـَنگ} میشــﮧ یآ نـَــﮧ ؟! ..

یا همینقد که دوسـِـش دآرَم {دوسَم دآره} یا {نـَــﮧ} ..

یا اصن بهم {فکر} میکنــﮧ یا نـﮧ ؟؟

یـﮧ دَفعـﮧ گوشیت {زَنگ} میخوره ..

وقتی {عَکسِشو} روی گوشـــیت میبینی ....

بـﮧ جَوآب {هَمــﮧ} سوآلآت میرِسـی ..

انگآر بهتَرین {لَحظــﮧ} دُنیآس


kati
ساعت13:38---1 تير 1394
جواب سوالهایم هیچ....
.
.
.
.
.
.
.
جواب دلم راچه کسی میدهد؟


kati
ساعت13:38---1 تير 1394
مــن
اخـــم کردن تـــــــــــــو رو??
به خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض نمیکــنم...??

مــن؛
روزای سخــت با تــــــــو رو??
با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم...??

مــن؛
حـتی نداشــته هایــت را??
با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنم...


haniye
ساعت15:09---20 خرداد 1394
نہ تو مے مانے و نہ انـבوه



و نہ ہیچیڪ از مرבم ایـטּ آباבے . . .بہ פـباب نگراטּ لب یڪ روב قسم،



و بہ ڪوتاہے آטּ لـפـظہ شاבے ڪہ گذشت،



غصہ ہم مے گذرב،



آنچنانے ڪہ فقط פֿـاطره اے פֿـواہد مانـב . . .


░m░i░l░a░d░7░
ساعت23:51---17 خرداد 1394
انســان بــودن یعنــی این کــه…

وقتـــی بــا کســی مشتــاقــانه کوهــی را بالا رفتـــی…

امـــا…

رو قلــه حــس کــردی ازش بــی نـــیاز شــدی…

یــادت نــره کــه اون پاییـــن چقـــدر بهـــش نیـــاز داشتـــی.


دختربد
ساعت17:41---10 خرداد 1394
☜هـــــمـــــہ دشـــــمـــ↭ــن شـــــدن↷


مـــــیـــ↫ــخوان مـــشــتـــــم کــنــن↹


ولــ⇇ـی مـَـــ❥ــنْ مــیـْــ ʘ͜͡ʘ ـــخــَنـْــدَم††


دیــگــــ↹ـــہ مـُـحْــکـَــم شـُــدَم↻†♔♚


دختربد
ساعت12:36---10 خرداد 1394
درسه دلم سنگ شده
ولی الان واسه این دوتا تنگ شده


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:06---7 خرداد 1394
انســان بــودن یعنــی این کــه…

وقتـــی بــا کســی مشتــاقــانه کوهــی را بالا رفتـــی

امـــا…رو قلــه حــس کــردی ازش بــی نـــیاز شــدی

یــادت نــره کــه اون پاییـــن چقـــدر بهـــش نیـــاز داشتـــی


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:05---7 خرداد 1394
بی وفا !!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد . . .


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:05---7 خرداد 1394
سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار ! دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید !

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت16:30---6 خرداد 1394
چــــــــوپان خیالش راحت بود کـــہ " سگ " هـــــــــواے " گلـــــہ" را دارد...

غافـــــل از اینکــــہ " گـــــــــرگ " قـــــول استخوان شکارش را بــــہ "سگ " داده بــــــود !!!

رفــــــــیق مــــــواظب باوفاها باش...


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت16:23---6 خرداد 1394
☜ اگه کم حرفم ✦ ♚₰✯↬

☜ اگه یکم تخسم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه یکم سردم ✦ ♚₰✯↬

☜ اگه یکم مغرورم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه اعصاب ندارم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه همیشه تنهام ✦ ♚₰✯↬

☜ اگه همیشه رک بودم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه به همه بی اعتمادم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه روی خوش نشون نمیدم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه بهم نزدیک شدی و دورت کردم ✦♚₰✯↬

←✘دلیل نمیشه که بیمعرفت و عوضیم ✘→ ✯↬

✪✘ فقط بخاطر اینه که ↓↓↓♚₰


اینقدر از دوست و دشمن ضربه خوردم که دیگه حوصله ی خودمم ندارم ✘✪


سهیلا
ساعت21:39---2 خرداد 1394
بعضی مردان به وسعت نامتناهی درعشق نامردن
{گدایی محبت می کنند تازمانیکه به قلب زن مطمئن نیستند
اما همین که مطمئن شدندنامردی رادرحد مردانگی انجام می دهند.


سهیلا
ساعت21:23---2 خرداد 1394
بـــوی تـــــند ســیــــگــــــار ...
گــــوشــــی قــــطـــــــع...
پــــــشــــــتـــــــش ســیــــــگـــــــار...
لــــــــــــش روی تخــــت ...
پــــــشــــــتـــــــش ســیــــــگـــــــار...
خـــــیره به عــکس مـشــتـــرکــــ...
پــــــشــــــتـــــــش ســیــــــگـــــــار...
دیگـــر ســُراغم را نگـــیر....
خـــودَم را جـــایــــــی در این زندگــــــی گـــم کــــردم...
نفـــس بکش....به جـــای من...
نــبـــــضم ضـــــعــیــــف اســـتــــــ ...
خــــــــــو بـــــــــــــم ...
ســـاده بـــــگــــــــویـــم دلـــــم مــــــــــــرگــــــ مـــــیـــــخـــــواهـــــد...
خــــوبــــم خوبــــــِ خوبــــ ...!!


مهران
ساعت21:01---2 خرداد 1394

پاسخ:ممنون داداشی


مهران
ساعت20:59---2 خرداد 1394
منو یک تنهایی و یک شمع روشن ... خدایا نکند باد بیاید . . .

صدف
ساعت22:53---1 خرداد 1394
ای کاش زندگی دنده عقب داشت
جوانی هم المثنی داشت


صدف
ساعت22:49---1 خرداد 1394
امشب كه فضا پر است از بوى حسين

عطر گل سرخ آيد از سوى حسين

اى فطرس پر سوخته احرام ببند

از بهر طواف كعبه ى روى حسين

ولادت امام حسین (ع) مبارک.


صدف
ساعت19:06---1 خرداد 1394
منطق بعضیا تا این حده:

ببین من میزنم تو دهنت!ولی تو بخند!


مَـ یِه تُخسِ لَشَمـ با میتی لش |:
ساعت18:48---1 خرداد 1394


خدایا .......

سپردمش به تو.....اما یه خواهشی ازت دارم....

یه روزی.....

یه جایی...

بغل یه غریبه...

وقتی سرمسته...

بدجوری یاد من بندازش...


مائده
ساعت15:29---1 خرداد 1394
زیر بارون اگر دختری رو سوار کردید
جای شماره به او امنیت بدهید
او را به مقصد مورد نظرش برسانید
نه به مقصد مورد نظرتان !
بگذارید وقتی زن ایرانی مرد ایرانی را در کوچه ای خلوت میبیند
احساس امنیت کند ؛ نه احساس ترس
بیایید فارغ از جنسیت...
کمی هم مــَــرد باشیم !


مائده
ساعت15:29---1 خرداد 1394
تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش



خواهی دید که آن لحظه هرگز نخواهد رسید


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:26---1 خرداد 1394
قامتم خم شده…

دلــ ــــم گرفته …

حس عجیب تنهایی پاهایم را میلرزاند…

خودت میدانی …

من به این نبودنت عادت ندارم.


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:26---1 خرداد 1394
خیلی گل های زشت و بدقیافه ای بودن
فقط دوتا گل رز داشت خوشگل بود
پاسخ:خخخخ از بس بی سلیقه ای ، گلا همیشه زیبان 0_o


اراگل
ساعت13:11---31 ارديبهشت 1394
اگر میدانی کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشود و ضربان قلبت آبرویت را به تاراج میبرد,مهم نیست که او مال تو باشد. ..مهم این است که فقط باشد. ...زندگی کند

اراگل
ساعت13:10---31 ارديبهشت 1394
اجی زیبان
پاسخ:مرسی گلم❤


اراگل
ساعت13:09---31 ارديبهشت 1394
دیدِگـآنت را نبــَند ،

نگـآهت را ندُزد ….

تو که میدانی آیه آیه یِ زندگی َم

از گوشه یِ چشمـانت تلـآوت میشود …


پسرخوب
ساعت14:35---30 ارديبهشت 1394
در جامعه ای زندگى میکنم که :
بسیاری از مردمانش با یک ” استخاره ” هدف تعیین میکنند !
و
با یک ” عطسه ” از هدف خود دست میکشند !!


پسرخوب
ساعت14:34---30 ارديبهشت 1394
زندگی ، ده درصدش آن چیزی ست که برای شما اتفاق می افتد ؛

و نود درصدش نحوه پاسخ و واکنش شما نسبت به آن اتفاق ...


پسرخوب
ساعت14:33---30 ارديبهشت 1394

ميگویند سه موقع دعا برآورده ميشود :

يکي وقت غروب

يکي زير بارون

يکي هم وقتي دلت ميشکند...

من وقت غروب زيربارون با دلي شکسته دعاکردم


مَـ یِه تُخسِ لَشَمـ!!!
ساعت11:10---30 ارديبهشت 1394


اَز ßłõçk کَـــــردن یا شُـــــدن!

اَز Łįke.. بٌکــٌن هـــــایِ زورـے

اَز Pőştهایِ خٌود شــــاخ.. پِندارۍ

اَز نَفـهمیدَنِ نَـفَـهم هـــــا . . .??

اَز ŘĘŁĄŢĮØŃŞHĪP هـای چَـند دَقـیـقه اـے . . .??

اَز خـــــود گـِرفتَن هـا ..بِخاطِرِ Łįķeشـان!!!! هـــــہ!!!

اَز Pvهـــــایِ تَـبلیـغـاتے

اَز گُـــــذاشتن عَـکس مَـردم و مَـسخره ڪَردن آنها

اَز پٌـســت هـای ท๑ ς๑ργ مَسخَره . . .

اَز مُـسابـــــقات Mőđęłįňg . . .(خـــــوب ڪـہ چــے)

اَز دوستت دارم های پوچ بی عَمل،بی ثمر . . .

اَز آدم هـــــای دو رو و دو رنـــــگ . . .

اَز خٌود‌م کِه این Ţęxt را مینِویسَم . . .

اَز بی احساسِی و ســـــرد بـــــودَنَــم

اَز بـیـــــخوابـے هـــــایِ شَبانه اَم . . .

اَز ایـــــن هَمه تَنـَفٌـــــر

مٌتَنَفـــــِـــــــــرَم!!!!!


بیتاب
ساعت1:22---30 ارديبهشت 1394
گاهی باران همه ی دغدغه اش بارش نیست




گاهی از غصه تنها شدنش می بارد....


بیتاب
ساعت1:22---30 ارديبهشت 1394
توقف ممنوع!!!
جاده ی عمر در دست تعمیر است؛
توقف ممنوع!!!
این اولین و آخرین هشدار برای امبد به زندگیست
پس
توقف ممنوع!!!
حرکت کن ، برو، نایست.


بیتاب
ساعت1:21---30 ارديبهشت 1394
تو مرا مبهوت شبح پر پیچ و خمت کردی و نیستی ...
از خود و این و آن و من، بی خبرم کردی و نیستی ...
گرچه حین پر زدن تحمید می خواندی، اما جفا کردی! کنون نیستی...
خاطرات ورق می خورند با عطر خیانت، چه کنم که دل برده ای با خود و نیستی...
جمله ها افزون تر و بیشتر قلم می خورنددر وصف تو، چه سود؟ حال شبح گشته ای و دگر نیستی...


بیتاب
ساعت1:20---30 ارديبهشت 1394
من تمامیت خویش را در پس آیینه ها گم کرد ه ام !
من صدا ی هیچ را می شنوم، که به من می خندد.
من هم آوایی بلبل با سگان را دیدم ،که عبث می خواند.
شاید افسانه ی لیلی خواندم و چنین خویش گرفتار شدم...


بیتاب
ساعت1:20---30 ارديبهشت 1394
نمی دونم که خوشبختی یا داری می کشی سختی
یا بعد من توی قلب یکی مثل خودم رفتی
نمی دونم تو این ساعت شدی درگیر و کم طاقت
یا اینکه نه حالت خوبه نه گریونی نه ناراحت
بزار ببینمت بازم
به بودن با تو می نازم
اگه برگردی پیش من برات دنیا رو میسازم
دلم بد جوری غم داره آخه این دوری غم داره
اگه این خونه دلگیره آخه هوات وکم داره


بیتاب
ساعت1:19---30 ارديبهشت 1394
بی روسری بیا که دقیقا ببینمت
اما به گونه ای که فقط من ببینمت
با تو نمی شود که سر جنگ وکینه داشت
حتی اگر که در صف دشمن ببینمت
نزدیک تر شدی به من ازمن به من که من
حس کردنی تر از رگ گردن ببینمت
مثل لزوم نور برای درخت ها
هر صبح لازم است که حتما ببینمت
حس می کنم دو دل شده ای لحظه ای مباد
درشک بین ماندن و رفتن ببینمت


غریبه
ساعت23:09---29 ارديبهشت 1394
سلام گلم. خیلی ممنون مثل گل زیبا و پاک و پر از عشق باشی ولی عمرت مثل گل نباشه
پاسخ: سلام عزیزم- فدات ❤ همچنین


بهنام
ساعت17:52---29 ارديبهشت 1394
سلام اهنگ وبت محشره کداهنگشو لطف میکنی بهم بدی ممنون دوست عزیز
پاسخ: سلام مرسی از حضورتون کد اهنگو براتون میفرستم .


بهنام
ساعت17:50---29 ارديبهشت 1394

تـیـره بـخـتـی را مـی‌پــذیـــرم

اگـــر بـــدانـــم

روزی چـشـم‌هـای تــو را خــواهــم سـرود

سـکــوت را مـی پــذیـــرم

اگـــر بــــدانـــم

روزی بـا تـو سخـن خــواهــم گـفـت

مـــرگ را می‌پـــذیـــرم

اگـــر بــــدانـــم

روزی تــو خــواهـی فهـمـیـد

کـــه دوستــت دارم


بهنام
ساعت17:50---29 ارديبهشت 1394
تو را به رخ تمام شقایق ها می کشم و می گویم
.
.
.
.
.
تا گل من هست زندگی باید کرد !!!!


مامی آتریسا جون
ساعت10:00---29 ارديبهشت 1394
خیلی خوشگل ان عکس سومی از بالا رو دوست دارم
پاسخ:مرسی گلم ❤


مامی آتریسا جون
ساعت10:00---29 ارديبهشت 1394
خیلی خوشگل انعکس سومی از بالا رو دوست دارم
پاسخ:❤


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 15:9 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .