آرامــــــگاه

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اگــــر سکوت کرده امـــــــــ

اگـــر بـیصدا گشته امــــــــ

اگـــر بی وفـایی را میبینمــــ 

و بــاز سکوت میکنمــــــ

اگــر در دل غمی بسیار دارمـــ

من اگر لبی خندون و دلی گریان دارمـــ

گـــله از بازی دوران دارمـــــ

لباس زندگیم زخم دوران جوانیستــــ

در زمان حــــال گاهی نفسم میگیرد!

آرزو در دلم متولد نشده میمیرد...

یا اگر متولد شد، در پیچ و خم زمان میمیرد!

خسته ترین انسان نبودمــــــ

بی وفــــاییها بی ایمانم کرده ...

بی ایمان به موندنـــــ

به زیستنــــ

به دوست داشتنـــــ

اما به تو و مهر تو ایمان دارمــــ

تویی که میدانی  تنها تورا در دل دارمــــ

ولی همیشه شک دارمــــ

 شک دارم که فراموشم کنیــــ

و من برای همیشه بانگ خداحافظی سر دهمــــ

اگـــر صدایم را میشنویــــــ

تنــــــــــــهایم مگذار...

من فقط تــــــــو را دارمـــــ

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت1:22---5 تير 1394
بوســـه اسم است، چون عمومی است
فعل است، چون هم لازم است هم متعدی
حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند
ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست
حرف ربط است، چون ۲ نفر را به هم متصل میکن !


sahel
ساعت1:21---5 تير 1394
زمان گذشت بدون توجه به چیزهای کوچکی که کم هم نبودند
چیزهای کوچکی که حداقل می توانستند تحمل کردن زندگی را آسان تر کنند
گاهی فرصت نبود
گاهی حوصله
و من خیلی دیر این را فهمیدم
خیلی دیر
هر چند که شاید هنوز هم پشت این همه سیاهی
کسی ، چیزی پیدا شود که نام من را از یاد نبرده باشد


sahel
ساعت1:21---5 تير 1394
رسیده ام به حس برگی که میداند بادازهرطرف که بیاید
سرانجامش افتادن است


هانیه
ساعت16:38---1 تير 1394
... سکوت کن !

فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری...

... این مردم از سکوت !

کمتر،

... داستان می سازند !!


ساده دل
ساعت19:51---15 شهريور 1393
به کسي که دوستش داري بگو که چقدر بهش علاقه داري
و چقدر در زندگي براش ارزش قائل هستي
چون زماني که از دستش بدي
مهم نيست که چقدر بلند فرياد بزني
اون ديگر صدايت را نخواهد شنيد


ساده دل
ساعت19:50---15 شهريور 1393
من

رازی را پنهان نکرده ام!

قلبم کتابی است ...

که خواندنش برای تو آسان است.

من
همواره تاریخ قلبم را می نگارم؛

از روزی که در آن

به تو عاشق شدم !



ساده دل
ساعت19:50---15 شهريور 1393
اگر يک نفر

هر آنچه که

از درونش برمي آيد را بنويسد

بي شک از درون او

کسي رفته است !


ساده دل
ساعت19:49---15 شهريور 1393
دیروز به عشق تو فكر می كردم

از فكر كردن به این فكر لذت می بردم

ناگهان

قطره های عسل روی لبت را به یاد آوردم

و شیرینی حافظه ام را لیسیدم



ی دیوونه
ساعت19:49---15 شهريور 1393
دیگر نمی توانم پنهانت کنم

از درخشش نوشته هایم می فهمند، برای تو می نویسم

از شادی قدم هایم، شوق دیدن تو را در میابند

از انبوه علف بر لبانم، نشان بوسه تو را پیدا میکنند

چگونه می خواهی قصه عاشقانه مان را

از حافظه گنجشکان پاک کنی؟

و قانع شان کنی که خاطراتشان را منتشر نکنند؟


ساده دل
ساعت19:48---15 شهريور 1393
در این جهان

فرشتگان قربانی

بر گردن جلاد بوسه می‌زنند.

اشتیاق همیشه، گل سرخی‌ است

خنجری‌ است

آغوشی فانی

که کلمه را بی‌‌پناه رها می‌کند.



چه می‌کنیم بر این پرتگاه؟

هر بوسه‌ ای که نبخشیدیم

ملک مقربی‌ست، مسلح

که ما را انتظار می‌کشد

در آستانه.


najme
ساعت14:09---13 مرداد 1393
حواست باشه
هرکسی زنگ قلبتو زد
زود در رو باز نکنی
چون بعضیها
مثل بچه های مردم آزار
زنگ میزنن و فرار میکنن …


رادان
ساعت11:27---20 اسفند 1392
سکوت سر شار از ناگفته هاس

بهنام
ساعت2:33---27 دی 1392
سکوت همیشه از روی رضایت نیست



گاهی نشانه اعتراض است



گاهی مودبانه خفه شدن است...





گاهی فداکاری و از خودگذشتگی است



و گاهی ازروی بی تفاوتی است



و چقدر آزار دهنده است این آخری
پاسخ:گاهی سکوت ، همان دروغ است ! کمی شیک تر، روشنفکرانه تر و با مسئولیت کمتر !


23
ساعت20:36---25 دی 1392
سلام والا نظر نمیاد لج کرده با من!!!
پاسخ:خخخخخ پس این چیه خنگول ....ممنون داداش خلم


ایلار
ساعت17:42---19 دی 1392
سلام اجی وبلاگت خیلی قشنگ بود خیلی خوشم بود بازم سر میزنم بهت مرسی
پاسخ:مرسی ، لطف داری گلم


حیرو
ساعت11:06---18 دی 1392
سلام علیکم>>>>>>خیلی قشنگ بود ممنون کیف کردم دمت گرم
پاسخ:سلام ..ممنون که سر زدی دیووونه ههههه


رضا
ساعت19:53---17 دی 1392
سلام جالب بود
پاسخ:ممنون


رضا
ساعت19:50---17 دی 1392
سلام جالب بود

آرزوووووو
ساعت17:22---15 دی 1392
ویییییییییییی اجی خیلی قشنگ بوداجی به ماهم سربزن دیگه!!
پاسخ:مرسی عزیزم حتما سر میزنم گلم


sama-rad
ساعت16:55---15 دی 1392
سلام وب قشنگی داری مرسی ک ب وب من اومدی بازم بهم سر بزن
پاسخ:مرسی عزیزم


امین
ساعت15:48---15 دی 1392
سلام.من بازم اومدم خیلی وبتو دوست دارم.ممنون که منو لینک کردی
پاسخ:مرسی لطف دارین... ممنون که سر زدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 دی 1392برچسب:آرامـــــگاه, ] [ 11:10 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .